Marka Lajkonik zmienia opakowania swojego produktu – Rewersów pełnych smaku, które zastąpią dotychczas dostępne na rynku Rewersy. Przekąska występuje w dwóch wariantach: Rewersy Oryginalne oraz Rewersy z ziołami prowansalskimi.
Rewersy w nowych opakowaniach
Rewersy pełne smaku to odświeżona propozycja marki, która zastąpiła obecne dotychczas na rynku Rewersy. To przekąska będąca połączeniem delikatnego krakersa i chrupiącego paluszka.
Zmiana szaty graficznej miała na celu poprawę widoczności Rewersów na sklepowych półkach oraz ułatwienie rozpoznania wariantów smakowych. "Rewersy wygodnie się otwierają, są atrakcyjne wizualnie i wyróżniają się na regale" – zaznacza Małgorzata Stojanowska-Szulejko, kierownik ds. marki Lajkonik.
Na rynku dostępne są Rewersy w dwóch wariantach:
- Rewersy Oryginalne,
- Rewersy z ziołami prowansalskimi.
Rewersy pełne smaku dostępne są w sklepach w całej Polsce w gramaturze: 100g.
Lajkonik liderem na rynku krakersów
Konsumenci coraz chętniej sięgają po krakersy, co potwierdzają rosnące udziały rynkowe marki Lajkonik, która odpowiada już za 52,2% rynku [1]. Warto także zauważyć, że wzrost sprzedaży wartościowej w stosunku do poprzedniego roku wyniósł aż 31%.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, marka rozwija kategorię słonego pieczywa, wprowadzając nowe produkty oraz modyfikując te już dostępne.
Foto: mat. prasowe
[1] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej, udział w sprzedaży wolumenowej zmiana sprzedaży wolumenowej, w okresach skumulowanych w14 2021 – w13 2022 vs. W14 2022 – w13 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)