Grupa Ferrero oraz The Coca-Cola Company wprowadzą na polski rynek Tic Tac® Sprite®. To limitowana edycja drażetek, która łączy w sobie esencję dwóch globalnych marek.
Po raz pierwszy kultowe pastylki Tic Tac zyskują musujący smak, niczym słynny napój Sprite. Jest to także drugi produkt, który powstał w wyniku współpracy tych dwóch potentatów. Wcześniej, w 2019 roku, konsumenci na całym świecie zachwycili się limitowanym smakiem Tic Tac Coca-Cola®.
Tic Tac® Sprite® już w sprzedaży
Tic Tac Sprite kusi swoim cytrynowo-limonkowym smakiem i przyciąga wzrok charakterystycznym żółtym kolorem pastylek. Produkt jest dostępny w kultowych opakowaniach Tic Tac®, które są idealne do noszenia w podróży i dzielenia się z przyjaciółmi. Wyjątkowa grafika zagości na opakowaniach w dwóch różnych rozmiarach.
Specjalna, limitowana edycja Tic Tac Sprite będzie dostępna przez najbliższe kilka miesięcy w ponad 20 krajach na całym świecie. Premiera nowego smaku wspierana będzie kampanią COOL TOGETHER "Odkryj nowe, orzeźwiające doświadczenie", która obejmie działania promocyjne w mediach cyfrowych oraz dedykowane materiały reklamowe w sklepach.
Kolejna taka współpraca
Nowość w postaci pastylek Tic Tac o smaku napoju Sprite jest już kolejną tego typu kolaboracją obu producentów. Wcześniej, w 2019 roku The Coca-Cola Company i Ferrero zamknęły smak napoju Coca-Cola w drażetkach.
Foto: mat. prasowe