Tyskie stworzyło limitowane piwo we współpracy z Kanałem Sportowym

Tyskie stworzyło limitowane piwo we współpracy z Kanałem Sportowym

Sport Lager to limitowana edycja piwa marki Tyskie, które powstało we współpracy z Kanałem Sportowym. Nowość jest efektem długofalowej współpracy obu marek i jednocześnie pierwszą tego typu kolaboracją, która promuje ideę "Jesteśmy na TY". 

O premierze Sport Lagera poinformowali założyciele Kanału Sportowego: Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski, Krzysztof Stanowski i jego pomysłodawcy podczas transmisji programu "Zebranie Zarządu – Hejt Park".

Sport Lager manifestacją idei marki Tyskie

Limitowana nowość jest efektem długofalowej kolaboracji Tyskiego i Kanału Sportowego. Sport Lager ma być fizyczną manifestacją idei marki, która w ramach komunikacji "Jesteśmy na TY" łączy mimo różnic.

Wspólne piwo dla fanów sportu to zwieńczenie współpracy pomysłodawców Kanału Sportowego, czyli oryginalnego połączenia różnorodnych stylów i osobowości, a także ukoronowanie naszej relacji z Kanałem Sportowym. Nowe piwo to siła bycia na TY zamknięta w jednej puszce.

Wojciech Szerszeń, junior brand manager Tyskie

Współpraca należącej do Kompanii Piwowarskiej marki Tyskie i Kanału Sportowego trwa już od dwóch lat. Sport Lager, czyli pierwsze piwo, które powstało w ramach tej kolaboracji, jest kontynuacją działań promujących ideę "Jesteśmy na TY".

Piwo Kanału Sportowego dostępne w jednej sieci sklepów

Limitowany Sport Lager powstał na bazie preferencji fanów Kanału Sportowego. Piwo o chmielowym charakterze zawiera 4,6% alkoholu i jest dostępne w wyłącznie jednej sieci sklepów. Sport Lager można już kupić we wszystkich sklepach Żabka w Polsce.

Tyskie i Kanał Sportowy – powstała wyjątkowa reklama

Przy okazji premiery piwa Sport Lager, prowadzący Kanału Sportowego: Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski, Krzysztof Stanowski, nie tylko pokazali po raz pierwszy piwo Kanału Sportowego, ale także opowiedzieli o kulisach powstania reklamy promującej nowość, w której wzięli udział.

Jak opowiadał Michał Pol, puszka, którą zobaczymy w reklamie miała 6 metrów wysokości. Na kanale Kanał Sportowy Extra opublikowano making off, w którym pokazano kulisy powstawania reklamy piwa Kanału Sportowego.

Głównym nośnikiem kampanii reklamowej są spoty wideo 6 i 15 sekundowe, działania digital i non standard stworzone przez wiodącą agencję marki – Hutę 19 im. Joachima Fersengelda.

Za produkcję spotów odpowiada Moon Films, postprodukcję Lunapark, udźwiękowienie Juice, reżyseria: Tadeusz Śliwa. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Zenith należąca do Publicis Groupe. Design opakowań – BNA. 


Foto: mat. prasowe

Reklama