Wartość rynku e-commerce w Polsce do 2027 roku ma wynieść 187 mld zł - wskazują prognozy PwC. W ponad 50% wzrost ten ma pochodzić z takich kategorii jak moda, elektronika oraz zdrowie, co będzie wiązało się z rosnącym wolumenem przesyłek. W odpowiedzi na ten trend, DHL rozwija współpracę z platformą zakupową Allegro.
Więcej opcji dostawy DHL dla klientów Allegro
Do dotychczasowych form dostawy, właśnie dołączyły nowe opcje. Użytkownicy korzystający z Allegro, którzy wybiorą ofertę DHL, będą mogli odbierać swoje przesyłki nie tylko pod wskazanym adresem, ale także w sieci DHL POP – automatach POP BOX i punktach odbioru w całej Polsce.
Z rozszerzonej oferty dostaw DHL mogą korzystać także Klienci, którzy posiadają Allegro Smart!. Obecnie z programu korzysta już ponad 5 mln klientów, a liczba ofert z darmową dostawą na platformie przekroczyła 160 mln. Klienci zaoszczędzili na przesyłkach już ponad 5,2 mld złotych.
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie
"Partnerstwo z Allegro jest ważne zarówno dla nas jak i dla kupujących na platformie, którzy oczekują wygodnych dostaw, najwyższe jakości. Widzimy rosnące potrzeby w zakresie OOH delivery i na nie odpowiadamy" – mówi Tadeusz Puchała, wiceprezes ds. sprzedaży w DHL Parcel. Jak dodaje, DHL Parcel dysponuje już ponad 14 tys. punktów odbioru DHL POP w całej Polsce. Dodatkowo firma buduje sieć automatów paczkowych DHL POP BOX.
"Elastyczność w nadawaniu i odbieraniu paczek, a co za tym idzie, możliwość swobodnego planowania dnia czy tygodnia, jest niezwykle istotną wartością dla użytkowników e-handlu, którzy są coraz bardziej wymagający. Właśnie dlatego na rynku PUDO i APM naszym wyróżnikiem jest czas" – zaznacza Tadeusz Puchała.
Foto: mat. prasowe