Desperados, jedna z rozpoznawalnych marek piwa smakowego należąca do Grupy Żywiec, powraca do swoich imprezowych korzeni i uruchamia nową kampanię pod hasłem "Bierz, co chcesz". W ramach kampanii, marka nawiązała współpracę z jednym z najbardziej popularnych artystów wśród Gen Z – Tymkiem. Kampania promuje również największą loterię konsumencką w historii marki, w której uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać.
Tymek w najnowszej kampanii Desperadosa
Kampania, która wystartowała 17 kwietnia, ma na celu zachęcenie młodych dorosłych do wychodzenia poza narzucone ramy i życia na własnych zasadach. Przy użyciu znanego imprezowego kawałka Tymka – "Język ciała" – kampania ma wyróżnić się na tle innych.
Działania promocyjne Desperadosa będą prowadzone we wszystkich kanałach, w tym telewizji, digitalu, mediach społecznościowych, PR oraz w punktach sprzedaży. Dodatkowo, marka przygotowała dedykowane opakowania. Spot reklamowy został udostępniony od 18 kwietnia.
Julia Lewicka, Senior Brand Managerka Desperados, podkreśla, że kampania "Bierz co chcesz" to przełomowy koncept, który po raz pierwszy w kategorii piw smakowych, nawiązuje współpracę z rozpoznawalnym wśród Gen Z artystą i wykorzystuje jeden z najpopularniejszych imprezowych kawałków.
Marka wierzy, że młodzi dorośli chcą żyć na własnych zasadach i bawić się tak, jak mają ochotę, bez podążania utartymi ścieżkami. Idea kampanii "Bierz, co chcesz" spaja wszystkie działania marki, podkreślając zarówno jej pozycjonowanie, szeroką ofertę produktową, jak i samą mechanikę loterii.
Marka aktywizuje konsumentów. Rusza loteria Desperadosa
W ramach loterii konsumenckiej Desperadosa, która trwa do 30 września, uczestnicy mają szansę wygrać codziennie imprezowe nagrody, takie jak Despe-lodówki, Despe-kurtki, Despe-pufy, głośniki JBL, vouchery Going oraz gotówka. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić promocyjny produkt i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki.
Foto: mat. prasowe