Lion® wprowadza limitowaną edycję batona. Ma odpowiedzieć na ważną potrzebę konsumentów

Lion® wprowadza limitowaną edycję batona. Ma odpowiedzieć na ważną potrzebę konsumentów

LION® Brownie Style to najnowszy smak batona należącej do Nestle marki. Limitowana edycja właśnie trafiła do sprzedaży. Inspiracją do jej stworzenia było kultowe ciasto brownie.

LION® Brownie Style

Wyjątkowa receptura nowego batona to połączenie brownie, jednego z najbardziej popularnych ciast, oraz słodyczy znanej marki LION®. Nowy baton jest wypełniony puszystym kremem o smaku brownie, który doskonale komponuje się z ciągnącym karmelem oraz kruchym wafelkiem. Całość jest oblana czekoladową polewą i zapewnia konsumentom zupełnie nowe doświadczenie smakowe.

Nestle wykorzystuje potencjał na rynku batonów

Rynek batonów w Polsce rozwija się. Jak podaje Anastasiya Zubovich, Brand Manager LION® w Nestlé Polska, w ciągu ostatniego roku wzrósł on o 20%. "Po części wynika to z tego, że batony są łatwo dostępną przekąską. Niewątpliwie, konsumenci chętnie sięgają również po nowe wersje ulubionych słodyczy" – wyjaśnia. Jak dodaje Brand Manager, limitowana edycja LION® Brownie Style ma być odpowiedzią na właśnie tę potrzebę konsumentów. 

Smaki LION® w Polsce

LION® Brownie Style to już kolejna limitowana edycja batonów. Oprócz klasycznego smaku LION®, w poprzednich latach fani słodkości mogli spróbować m.in. LION® Caramel Blond, LION® Coconut czy LION® Wild.

Najnowsza edycja LION® Brownie Style jest już dostępna w sprzedaży stacjonarnej.


Foto: mat. prasowe

Reklama