Żubr Kompanii Piwowarskiej wchodzi z przytupem w początek sezonu z kampanią podkreślającą jego opiekuńczy charakter, zgodny z naturą Króla Puszczy. Tym samym, odwołuje się do swojego podstawowego archetypu korzystając z humoru i dystansu do siebie oraz otoczenia.
Spotkanie Żubra z żywcem w najnowszej kampanii marki
Spot reklamowy, który jest głównym nośnikiem kampanii, obrazuje spotkanie Żubra z żywcem. Na spocie reklamowym Żubr przegania stado zwierząt hodowlanych określone mianem żywca. Nie trudno dopatrzyć się powiązania z konkurentem Żubra, a więc marką Żywiec.
Działania reklamowe będą realizowane głównie w telewizji, internecie m.in. w kanałach social media oraz we współpracy z twórcami internetowymi.
Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się Moon Films, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith należący do Publicis Groupe.
Foto: mat. prasowe