Żubr otwiera sezon "przeganiając żywiec". W nowej kampanii puszcza oczko do konkurenta

Żubr otwiera sezon "przeganiając żywiec". W nowej kampanii puszcza oczko do konkurenta

Żubr Kompanii Piwowarskiej wchodzi z przytupem w początek sezonu z kampanią podkreślającą jego opiekuńczy charakter, zgodny z naturą Króla Puszczy. Tym samym, odwołuje się do swojego podstawowego archetypu korzystając z humoru i dystansu do siebie oraz otoczenia.

Spotkanie Żubra z żywcem w najnowszej kampanii marki

Spot reklamowy, który jest głównym nośnikiem kampanii, obrazuje spotkanie Żubra z żywcem. Na spocie reklamowym Żubr przegania stado zwierząt hodowlanych określone mianem żywca. Nie trudno dopatrzyć się powiązania z konkurentem Żubra, a więc marką Żywiec.

Dzisiejszy świat jest pełen chwiejnych emocji i nieprzewidywalnych zdarzeń, ale na Żubra zawsze można liczyć! Nowa historia opowiada o tym, że Żubr jako strażnik puszczy, dobry gospodarz i opiekun słabszych, dba o ład i bezpieczeństwo nawet w trudnych momentach. Tym razem Żubr zapewnia spokój stadzie zwierząt hodowlanych.

Michał Szczerba, brand manager Żubra

Działania reklamowe będą realizowane głównie w telewizji, internecie m.in. w kanałach social media oraz we współpracy z twórcami internetowymi.

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się Moon Films, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith należący do Publicis Groupe.


Foto: mat. prasowe

Reklama