Sieć dyskontów Lidl Polska ogłosiła plany otwarcia 13. Centrum Dystrybucji w Polsce, które powstanie w Piorunowie koło Błonia. Nowoczesna hala magazynowa o powierzchni blisko 68 000 mkw. zapewni sprawną dystrybucję do warszawskich i podwarszawskich sklepów Lidla Polska. Otwarcie obiektu planowane jest na wrzesień br., a już trwa rekrutacja na stanowiska związane z obsługą centrum dystrybucji.
Centrum Dystrybucyjne Lidl Błonie
Inwestycja Lidl Polska będzie jednym z najnowocześniejszych centrów dystrybucji w Europie. Obiekt zostanie wyposażony w rozwiązania z myślą o środowisku, m.in. instalację fotowoltaiczną, system wykorzystania wody deszczowej, energooszczędne oświetlenie oraz rekuperację i instalację odzysku ciepła z chłodnictwa. Dzięki temu centrum dystrybucji będzie w pełni zielone i przyjazne dla środowiska.
Budowa nowego obiektu kosztowała Lidl Polska ponad 309 mln zł netto. Umowę na budowanie centrum dystrybucyjnego Lidl Błonie realizował toruński oddział Erbud.
Pracownicy centrum dystrybucji Lidla w Piorunowie - oferowane stanowiska i wynagrodzenie
Lidl zamierza zatrudnić około 200 osób w nowym centrum dystrybucyjnym. Firma zaoferuje im liczne benefity, w tym opiekę fizjoterapeuty, darmowe obiady, dostęp do programu wsparcia pracowników i platformy eTutor. Ponadto pracownicy otrzymują premię od uzyskanych wyników oraz rosnące zarobki.
Początkujący pracownik magazynu, zajmujący się kompletowaniem towaru (komisjoner), otrzymuje pensję w wysokości od 4800 zł brutto do 5250 zł brutto. Po pierwszym roku pracy płaca wzrasta do poziomu od 5050 zł brutto do 5500 zł brutto. Po upływie dwóch lat zarobki wynoszą od 5300 zł brutto do 5800 zł brutto.
Na ten moment Lidl Polska poszukuje pracowników na cztery różne stanowiska w nowym obiekcie. Wśród nich znajdziemy:
- Pracownika magazynu - operatora wózka
- Pracownika Wysyłki Towaru - Praca nocna
- Pracownik Magazynu - Kompletacja towaru
- Pracwnika Magazynu - Kompletacja towaru
Kampania skierowana do warszawiaków
Lidl Polska poszukuje około 200 pracowników do nowego obiektu. Sieć właśnie wystartowała z nową kampanią wizerunkowo-rekrutacyjnej pod hasłem "Widzimy Cię w tej roli!". Działania zostały skierowane do mieszkańców Warszawy i okolic.
Foto: mat. redakcji