Żabka rozwija ofertę usługową. Jest umowa z nowym operatorem

Żabka rozwija ofertę usługową. Jest umowa z nowym operatorem

Żabka wzmacnia ofertę "Wygodnych usług" rozpoczynając współpracę z kolejnym operatorem kurierskim. W ramach umowy, klienci wszystkich sklepów sieci będą mogli nadawać, odbierać i zwracać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD. 

Żabka niczym placówka pocztowa?

Z analiz Żabki wynika, że ponad 5 mln Polaków jest zainteresowanych odbiorem lub nadaniem paczki w należących do sieci sklepach. Z kolei ponad 75% klientów kojarzy Żabkę właśnie z usługą, jaką jest obsługa przesyłek kurierskich. W odpowiedzi na te potrzeby, detalista stale rozwija "Wygodne usługi". 

Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług w Żabka Polska zaznacza, że popularność usługi nadawania i odbioru paczek systematycznie rośnie. "Z roku na rok notujemy kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby obsługiwanych paczek" – mówi.

W ramach współpracy z DPD Polska, od 3 kwietnia br. we wszystkich placówkach sieci Żabka będzie można wygodnie nadawać, odbierać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD. 

"Wygodne usługi" w Żabce

"Wygodne usługi" to oferta Żabki, która znacznie wykracza poza tradycyjny sklep spożywczy. To nie tylko usługi kurierskie – które na ten moment realizowane są już za pośrednictwem DHL, DPD i Poczty Polskiej, ale także możliwość wypłaty i wpłaty gotówki przy kasie, płatności za rachunki, kody do gier czy też karty podarunkowe lub możliwość zakupu prądu, a nawet telekonsultacje lekarskie. 

Rozwój oferty usługowej wpisuje się także w nowe pozycjonowanie Żabki, zgodnie z którym sklepy sieci przestały być wyłącznie sklepami. "Dostarczając gotowe rozwiązania, sprawiamy, że nasi klienci zyskują czas wolny, który mogą przeznaczyć na to, co jest dla nich w życiu najistotniejsze" – mówiła podczas październikowej konferencji Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka.

W jakich godzinach można nadać przesyłkę w Żabce?

Klienci, którzy cenią swój czas, docenią wygodę, elastyczność i szybkość odbioru czy nadania paczki podczas codziennych zakupów, w dogodnych dla siebie godzinach pomiędzy 6.00 a 23.00.


Foto: mat. prasowe

Reklama