Marka HIT wchodzi w nową kategorię. W ofercie debiutują lody

Marka HIT wchodzi w nową kategorię. W ofercie debiutują lody

Znana z kultowych markiz marka HIT wchodzi w nową kategorię produktową. Dokładnie mowa o lodach impulsowych, które właśnie trafiły do sklepowych lodówek.

HIT-y w zupełnie nowej odsłonie

Należąca do niemieckiego przedsiębiorstwa Bahlsen marka HIT do tej pory słynęła przede wszystkim z kultowych markiz, które są znane w Polsce od lat 90-tych. Zapakowane w charakterystyczną czerwoną tubę markizy były pozycjonowane jako idealne dopełnienie spotkań z przyjaciółmi, muzyką i dobrą zabawą. Za sprawą nowej pozycji w portfolio chce także zaistnieć jako część letnich aktywności i spotkań plenerowych. 

Lody Hit Ice Cream debiutują w ofercie marki

Hit Ice Cream to efekt debiutu marki na rynku lodów impulsowych. W nowości marka połączyła dwie masy lodowe: kakaową oraz ciasteczkową – jednocześnie nawiązując do dwóch głównych komponentów kultowych markiz HIT Choco. Dopełnieniem całości jest polewa czekoladowa, w której zanurzono fragmenty herbatników.

Jak podaje producent, nowe lody Hit Ice Cream będą dostępne wyłącznie sklepach sieci Żabka. 


Foto: mat. prasowe

Reklama