Pepco ma już sto sklepów we Włoszech. Jakie plany ekspansji paneuropejskiej ma Grupa?

Pepco ma już sto sklepów we Włoszech. Jakie plany ekspansji paneuropejskiej ma Grupa?

Grupa Pepco realizuje program paneuropejskiej ekspansji. Firma właśnie świętuje otwarcie setnego sklepu we Włoszech – choć to zaledwie przedsmak tego, co planuje na 2023 rok marka detaliczna.

Pepco ma już ponad 3 000 sklepów od Estonii na północy Europy, po Włochy na południu i od Hiszpanii na zachodzie po Bułgarię we wschodniej Europie. Otwarcie sklepu w Centrum Handlowym Parco Da Vinci w Rzymie jest istotnym osiągnięciem grupy, które ma dowodzić sukcesu jej programu paneuropejskiej ekspansji.

Plan ekspansji Grupy Pepco

Sklepy pod szyldem Pepco działają już w 17 krajach. W roku fiskalnym 2023 Grupa planuje otworzyć przynajmniej 550 nowych sklepów w ujęciu netto. Przede wszystkim będą to placówki pod marką Pepco.

Grupa rozwija również obecność swojej drugiej marki Dealz. Głównie dotyczy to polskiego rynku, gdzie – jak pisaliśmy w październiku ub.r. – Grupa Pepco chce podwoić liczbę sklepów pod tym szyldem.

Program ekspansji paneuropejskiej Pepco ma sprawić, że Grupa wciąż będzie tworzyć tysiące nowych miejsc pracy w całej Europie, zapewniając rosnącej rzeszy klientów dostęp do swoich popularnych i zróżnicowanych towarów.

Kierunek Pepco: Europa Zachodnia

Europa Zachodnia jest coraz ważniejszym rynkiem dla Pepco ze sklepami działającymi już w Hiszpanii, Niemczech, Austrii czy Grecji, a dalsza ekspansja tylko podkreśla, że cała Europa jest w zasięgu Grupy.

W marcu br. Pepco otworzyło swój setny sklep w Serbii, umacniając swoją obecność i korzystając z silnego popytu na swoje produkty w tym kraju. Pepco jest także w trakcie realizacji planów wejścia w tym roku na rynki portugalski i bośniacki.

Nasz zyskowny program otwierania sklepów odnotowuje sukces za sukcesem, a kuszące ceny w naszych sklepach i wiodąca na rynku różnorodność towarów dyskontowych sprawiają, że jesteśmy pewni mocnego popytu na nasze towary.

Trevor Masters, prezes Grupy Pepco

Foto: mat. prasowe

 

 

Reklama