Grupa Pepco realizuje program paneuropejskiej ekspansji. Firma właśnie świętuje otwarcie setnego sklepu we Włoszech – choć to zaledwie przedsmak tego, co planuje na 2023 rok marka detaliczna.
Pepco ma już ponad 3 000 sklepów od Estonii na północy Europy, po Włochy na południu i od Hiszpanii na zachodzie po Bułgarię we wschodniej Europie. Otwarcie sklepu w Centrum Handlowym Parco Da Vinci w Rzymie jest istotnym osiągnięciem grupy, które ma dowodzić sukcesu jej programu paneuropejskiej ekspansji.
Plan ekspansji Grupy Pepco
Sklepy pod szyldem Pepco działają już w 17 krajach. W roku fiskalnym 2023 Grupa planuje otworzyć przynajmniej 550 nowych sklepów w ujęciu netto. Przede wszystkim będą to placówki pod marką Pepco.
Grupa rozwija również obecność swojej drugiej marki Dealz. Głównie dotyczy to polskiego rynku, gdzie – jak pisaliśmy w październiku ub.r. – Grupa Pepco chce podwoić liczbę sklepów pod tym szyldem.
- Dowiedz się więcej: Dealz chce podwoić liczbę sklepów w Polsce. Do końca 2023 r. powstanie 170 nowych placówek
Program ekspansji paneuropejskiej Pepco ma sprawić, że Grupa wciąż będzie tworzyć tysiące nowych miejsc pracy w całej Europie, zapewniając rosnącej rzeszy klientów dostęp do swoich popularnych i zróżnicowanych towarów.
Kierunek Pepco: Europa Zachodnia
Europa Zachodnia jest coraz ważniejszym rynkiem dla Pepco ze sklepami działającymi już w Hiszpanii, Niemczech, Austrii czy Grecji, a dalsza ekspansja tylko podkreśla, że cała Europa jest w zasięgu Grupy.
W marcu br. Pepco otworzyło swój setny sklep w Serbii, umacniając swoją obecność i korzystając z silnego popytu na swoje produkty w tym kraju. Pepco jest także w trakcie realizacji planów wejścia w tym roku na rynki portugalski i bośniacki.
Foto: mat. prasowe