Ubiegły rok był dla sieci LIVIO obfity w nowe umowy franczyzowe oraz partnerskie – sieć powiększyła się o 540 nowych placówek. Wśród największych umów partnerskich znalazły się te podpisane z sieciami Detal WM, Sowa OL PIW i czołowymi WSS-ami Mazowieckiej Agencji Handlowej. Tylko od początku roku 2023 sieci LIVIO zaufało kolejnych 170 sklepów.
LIVIO zwiększa liczbę sklepów w Polsce
Te imponujące liczby sprawiają, że LIVIO jest w czołówce sieci franczyzowych działających w naszym kraju i jedną z największych, która może poszczycić się w pełni polskim kapitałem.
Największym i najmocniej rosnącym oddziałem sieci jest O/Poznań liczący już blisko 1200 sklepów. Pozostałe oddziały nie pozostają jednak w tyle i z miesiąca na miesiąc zdobywają kolejnych zadowolonych partnerów.
Plany ekspansji LIVIO
W lutym swoje otwarcie miał 400 sklep oddziału łódzkiego. Budowane na przestrzeni lat relacje powodują, że obecni franczyzobiorcy sieci przyłączają do niej kolejne swoje placówki i otwierają zupełnie nowe, które od początku działają pod logiem z charakterystycznym zielonym listkiem.
Duży przyrost sklepów oraz ambitne plany ekspansyjne sprawiły, że z początkiem tego roku na mapie sieci został wydzielony nowy oddział - Dolny Śląsk, na czele którego stanęła młoda, energiczna pani kierownik – Maja Szydłowska, która stawia sobie i swojemu zespołowi ambitne cele dla rozwoju sieci Livio na terenie Dolnego Śląska.
Foto: mat. prasowe