Netto stawia na mocny rozwój marek własnych. Rozpoczyna od wprowadzenia 10 nowych brandów

Netto stawia na mocny rozwój marek własnych. Rozpoczyna od wprowadzenia 10 nowych brandów

Szukający oszczędności konsumenci coraz chętniej wybierają marki własne. Według danych Nielsen IQ stanowią one już 34% koszyka zakupowego (2023 Consumer Outlook). Sieci handlowe zauważają przewagi marek własnych i wykorzystują je w swoich strategiach. Jedną z nich jest Netto, które stawia na private labels i obiecuje klientom oszczędności na poziomie 30%.

Marki własne w Netto

Netto podaje, że klienci, którzy wybierają produkty marek własnych sieci zamiast tych brandowych mogą zaoszczędzić na zakupach średnio 30%. Dodatkowo, jak informuje sieć, ceny marek własnych Netto rosną dwa razy wolniej w stosunku do produktów brandowych.

To ważny argument w czasach, kiedy ponad 37% klientów wybiera przecenione produkty, a niemal 70% robi zakupy w sklepach, w których ceny są niższe (NielsenIQ Consumer Outlook Survey).

W Netto wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, dokładając tym samym wszelkich starań o przedstawienie oferty wspierającej domowe budżety w tych trudnych – ekonomicznie i gospodarczo – okolicznościach. Najważniejsze jest dla nas to, aby spośród wszystkich produktów, każdy z klientów sieci znalazł ten odpowiadający jego oczekiwaniom: cenowym oraz jakościowym.

Witold Baran, dyrektor handlowy Netto Polska

Netto zwiększa liczbę marek własnych

Duńska sieć doskonale zdaje sobie sprawę z nowych tendencji konsumenckich i zapowiada inwestycje w marki własne. Na dzień dzisiejszy oferta marek własnych Netto w 70% pokrywa badany każdego miesiąca przez ASM Sales Force Agency koszyk zakupowy. To jednak ma się zmienić.

Jak zapowiada sieć, liczba produktów pod markami własnymi będzie się zwiększać. Netto prowadzi intensywne działania, których celem jest rozwój, poszerzenie i pogłębienie marek własnych.

W najbliższym czasie sieć planuje wdrożyć kolejne 10 marek własnych w określonych kategoriach


Foto: wiadomoscispozywcze.pl

Reklama