Z okazji zbliżającej się Wielkanocy Lidl rozpoczyna świąteczną kampanię marketingową. Dyskonter skupia się w działaniach na promocji swojej mięsnej marki własnej – Pikok. Lidl obniża ceny mięsa już na dwa tygodnie przed Wielkanocą 2023.
Marka Pikok w Lidlu
Lidl Polska rozpoczął kampanię promującą markę Pikok – dostępną tylko w sklepach sieci. Pod tą marką własną klienci znajdą szeroki asortyment:
- wędlin,
- kiełbas (w plastrach i w całości),
- parówek,
- frankfurterek,
- konserw.
Łącznie to ponad 100 produktów pod marką Pikok oraz kilkanaście artykułów Pikok Premium. Produkty zapakowane są w wygodne opakowania, dzięki którym nie tracą wyjątkowego smaku, a ich świeżość zachowana jest na dłużej.
Promocja na Wielkanoc 2023 w Lidlu
Z myślą o nadchodzących świętach Wielkanocnych, Lidl Polska rozszerzył ofertę o tradycyjne produkty. Wśród artykułów marki Pikok klienci znajdą wędliny i kiełbasy o wyjątkowym smaku. Produkty premium, czyli wędliny wędzone drewnem olchowym, będą wprost idealne, aby poczęstować nimi gości przy wielkanocnym stole.
W ofercie Lidl Polska znajdziemy m.in. boczek rolowany, karczek wiejski, schab wiejski oraz szynkę wiejską, które od poniedziałku, 27 marca, będą oferowane w jeszcze niższej cenie – 3,99 zł/ 100 g (zamiast 4,99 zł/ 100 g). Wędliny są bez dodatku fosforanów oraz glutaminianu monosodowego.
Wśród produktów Pikok nie zabraknie także kiełbasy białej z szynki, która będzie świetnym dodatkiem do żurku. Kiełbasa dostępna jest na stałe w sklepach Lidla w niskiej, atrakcyjnej cenie – tylko 10,99 zł/ 500 g/ 1 opak.
Czubówna znowu w reklamie Lidla
Kampania "Pikok – smak prawdziwych wędlin" została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach oraz digitalu.
W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstał spot telewizyjny, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna. To już kolejna współpraca sieci Lidl ze znaną z filmów przyrodniczych lektorką.
Kampania będzie trwać do 8 kwietnia br.
Foto: mat. prasowe