Lidl podpisał dużą umowę z UEFA. Powstaną Strefy Kibica Lidla

Lidl podpisał dużą umowę z&nbspUEFA. Powstaną Strefy Kibica Lidla

Lidl zdecydował się na mocne wejście w świat sportu. Obecna w 30 europejskich państwach sieć właśnie podpisał sporą umową z międzynarodową organizacją UEFA. Na jej mocy sieć sklepów zostanie oficjalnym partnerem rozgrywek. Powstaną dedykowane Strefy Kibica Lidla.

UEFA EURO 2024 – turniej, na który czekają fani piłki nożnej

W okresie od 14 czerwca do 14 lipca 2024 roku w Niemczech odbędzie się turniej piłkarski UEFA EURO 2024. Zwycięzca zostanie Mistrzem Europy.

Kwalifikacje do turnieju będą rozgrywane w latach 2023-2024, a uczestniczące w nich drużyny wyłonią, które kraje zmierzą się na finałowych meczach.

Lidl jako oficjalny partner turnieju UEFA

Sieć sklepów Lidl właśnie poinformowała o tym, że została oficjalnym partnerem turnieju UEFA EURO 2024. Poprzez zaangażowanie w rozwój sportu  i promowanie zdrowego stylu życia chce wspierać miliony klientów w całej Europie.

Lidl, będący jedną z wiodących sieci handlowych spożywczych w Europie, ma 12 tysięcy sklepów w 31 krajach, w tym 30 w Europie. Poprzez swoje Strefy Kibica Lidla firma chce zrobić wszystko, aby UEFA EURO 2024 było dostępne dla każdego.

Cieszymy się, że możemy być częścią wydarzenia, które ekscytuje nie tylko naszych klientów, ale także naszych pracowników. Chcemy sprawić, aby UEFA EURO 2024 było przeżyciem dostępnym dla wszystkich, tak jak dostępne dla wszystkich są nasze produkty – na przykład poprzez nasze Strefy Kibica Lidla. Wspólnie z innymi krajami, w których działa Lidl, jesteśmy pełni entuzjazmu.

Jeroen Bal, Członek Zarządu Divisional Board Customer Lidl International

Lidl dołącza do marek adidas, Alipay, Atos, Engelbert Strauss i Vivo jako oficjalny sponsor UEFA EURO 2024 oraz adidas, Alipay i Atos jako oficjalny sponsor europejskich kwalifikacji.

UEFA i Lidl – partnerstwo dla dobra piłki nożnej i klientów Lidla

Jako oficjalny partner turnieju Lidl podkreśla znaczenie zdrowych i zrównoważonych produktów spożywczych oraz aktywności fizycznej dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Firma rozwija swoją ofertę zgodnie z zasadami diety planetarnej, aby pomóc klientom w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych.

Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA, wyraża dumę z faktu, że Lidl jest partnerem programu eliminacyjnego i turnieju UEFA EURO 2024.

Obecność Lidla na całym kontynencie przyczyni się do promocji tego niezapomnianego wydarzenia. Cieszymy się również, że wspólnie będziemy promować zdrowie i dobre samopoczucie, jako wartości wspólne dla Lidl i UEFA.

Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA

Foto: mat. prasowe

Reklama