Lidl zdecydował się na mocne wejście w świat sportu. Obecna w 30 europejskich państwach sieć właśnie podpisał sporą umową z międzynarodową organizacją UEFA. Na jej mocy sieć sklepów zostanie oficjalnym partnerem rozgrywek. Powstaną dedykowane Strefy Kibica Lidla.
UEFA EURO 2024 – turniej, na który czekają fani piłki nożnej
W okresie od 14 czerwca do 14 lipca 2024 roku w Niemczech odbędzie się turniej piłkarski UEFA EURO 2024. Zwycięzca zostanie Mistrzem Europy.
Kwalifikacje do turnieju będą rozgrywane w latach 2023-2024, a uczestniczące w nich drużyny wyłonią, które kraje zmierzą się na finałowych meczach.
Lidl jako oficjalny partner turnieju UEFA
Sieć sklepów Lidl właśnie poinformowała o tym, że została oficjalnym partnerem turnieju UEFA EURO 2024. Poprzez zaangażowanie w rozwój sportu i promowanie zdrowego stylu życia chce wspierać miliony klientów w całej Europie.
Lidl, będący jedną z wiodących sieci handlowych spożywczych w Europie, ma 12 tysięcy sklepów w 31 krajach, w tym 30 w Europie. Poprzez swoje Strefy Kibica Lidla firma chce zrobić wszystko, aby UEFA EURO 2024 było dostępne dla każdego.
Lidl dołącza do marek adidas, Alipay, Atos, Engelbert Strauss i Vivo jako oficjalny sponsor UEFA EURO 2024 oraz adidas, Alipay i Atos jako oficjalny sponsor europejskich kwalifikacji.
UEFA i Lidl – partnerstwo dla dobra piłki nożnej i klientów Lidla
Jako oficjalny partner turnieju Lidl podkreśla znaczenie zdrowych i zrównoważonych produktów spożywczych oraz aktywności fizycznej dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Firma rozwija swoją ofertę zgodnie z zasadami diety planetarnej, aby pomóc klientom w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych.
Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA, wyraża dumę z faktu, że Lidl jest partnerem programu eliminacyjnego i turnieju UEFA EURO 2024.
Foto: mat. prasowe