Justyna Guzielak, PUPIL Foods: Współczesny klient jest świadomym odbiorcą

Justyna Guzielak, PUPIL Foods: Współczesny klient jest świadomym odbiorcą

W odpowiedzi na rosnący trend ekologicznego stylu życia, PUPIL Foods oferuje karmę Natural - produkt o wysokiej jakości, smakowitości i strawności. Ważnymi aspektami są naturalne składniki, zrównoważona produkcja oraz opakowania przyjazne dla środowiska. Linia Natural wpisuje się w potrzeby świadomych konsumentów dbających o dobro planety.

Współczesny klient jest świadomym odbiorcą, który przy wyborze produktów kieruje się przede wszystkim składem, pochodzeniem surowców – innymi słowy jakością karmy. Cena nie jest już najważniejszym kryterium. Ekologiczne podejście do życia, które już od dłuższego czasu jest wyraźnym trendem, w oczywisty sposób dotyczy również rynku pet food. Naturalne jedzenie oraz technologia produkcji i opakowania zdatne do recyklingu. To istotne dla nas zasady i zgodnie z nimi powstaje karma Natural. Dzięki takim działaniom dobro planety staje się priorytetem nie tylko dla dużych przedsiębiorstw, ale i dla pojedynczych konsumentów. Linia Natural jest więc wynikiem wsłuchiwania się w potrzeby rynku, a ten oczekuje znakomitego składu, smakowitości i doskonałej strawności. Wszystko również potrzebuje odpowiedniej oprawy estetycznej, która odda charakter produktu, będzie czytelna dla odbiorcy, a po zużyciu da się zutylizować bez szkody dla planety. Taki jest właśnie NATURAL – ZE SMAKIEM DLA ZWIERZĄT, Z SZACUNKIEM DO PLANETY.

Justyna Guzielak, Dyrektor Marketingu, PUPIL Foods

Foto: Justyna Guzielak, Dyrektor Marketingu, PUPIL Foods (mat. redakcji)

Reklama