E.Wedel wprowadza na rynek czekolady w nowym designie

E.Wedel wprowadza na rynek czekolady w nowym designie

Nowa identyfikacja wizualna czekolad E.Wedel ma wydobywać charakter marki, z jakim ta jest kojarzona przez Polaków od wielu lat. Opakowania łączą w sobie tradycję i nowoczesność. Pierwsze skrzypce gra w nich logotyp marki w postaci kultowego podpisu założyciela Fabryki Czekolady.

E.Wedel prezentuje nową identyfikację marki

Czekolady E.Wedel w nowym designie właśnie wkraczają na rynek. Nowe opakowania stanowią harmonijne połączenie tradycji z nowoczesnością.

Pierwszym elementem, który przyciąga naszą uwagę jest widoczny i łatwo rozpoznawalny logotyp w postaci podpisu Emila Wedla  założyciela Fabryki Czekolady, a także charakterystyczny dla marki granatowy kolor. Natomiast kolorowe i wyraziste grafiki stymulują zmysły i pomagają konsumentom odnaleźć swoje ulubione smaki na półce sklepowej.

Czekolady w nowych opakowaniach trafiły do sprzedaży w marcu br. (mat. prasowe)

Choć miłość do czekolady jednoczy wielu zwolenników marki, każdy ma swoje własne preferencje. Dlatego też, nowe opakowania tworzą spójny wizerunek dla całej gamy czekolad Wedla, a jednocześnie podkreślają słodycz mlecznych i intensywność gorzkich wariantów.

Czekolady Wedla w nowych opakowaniach już trafiły na półki sklepowe

Czekolady E.Wedel w nowych opakowaniach dostępne są w sprzedaży od początku marca bieżącego roku na terenie całego kraju i stopniowo zastępują dawne opakowania. Bez względu na szatę graficzną, wszystkie tabliczki czekolady E.Wedel pozostają w niezmienionej gramaturze.

Świat czekolad mlecznych przyciąga prawdziwą feerią kolorów i różnorodnością połączeń smakowych, w której każdy znajdzie coś specjalnego dla siebie. Z kolei estetyka tabliczek gorzkich zaprasza do świata intensywnie kakaowych doznań smakowych. Kruche, apetyczne kostki czekolady w towarzystwie uwielbianych dodatków pobudzają zmysły i tworzą smakowitą kompozycję, której trudno się oprzeć.

Za nową identyfikację opakowaniową i architekturę marki Wedel odpowiada agencja brandingowa Well Rounded Design. Z kolei za komunikację Public Relations odpowiedzialna jest agencja Walk PR.


Foto: mat. prasowe

Reklama