Nowa identyfikacja wizualna czekolad E.Wedel ma wydobywać charakter marki, z jakim ta jest kojarzona przez Polaków od wielu lat. Opakowania łączą w sobie tradycję i nowoczesność. Pierwsze skrzypce gra w nich logotyp marki w postaci kultowego podpisu założyciela Fabryki Czekolady.
E.Wedel prezentuje nową identyfikację marki
Czekolady E.Wedel w nowym designie właśnie wkraczają na rynek. Nowe opakowania stanowią harmonijne połączenie tradycji z nowoczesnością.
Pierwszym elementem, który przyciąga naszą uwagę jest widoczny i łatwo rozpoznawalny logotyp w postaci podpisu Emila Wedla założyciela Fabryki Czekolady, a także charakterystyczny dla marki granatowy kolor. Natomiast kolorowe i wyraziste grafiki stymulują zmysły i pomagają konsumentom odnaleźć swoje ulubione smaki na półce sklepowej.
Choć miłość do czekolady jednoczy wielu zwolenników marki, każdy ma swoje własne preferencje. Dlatego też, nowe opakowania tworzą spójny wizerunek dla całej gamy czekolad Wedla, a jednocześnie podkreślają słodycz mlecznych i intensywność gorzkich wariantów.
Czekolady Wedla w nowych opakowaniach już trafiły na półki sklepowe
Czekolady E.Wedel w nowych opakowaniach dostępne są w sprzedaży od początku marca bieżącego roku na terenie całego kraju i stopniowo zastępują dawne opakowania. Bez względu na szatę graficzną, wszystkie tabliczki czekolady E.Wedel pozostają w niezmienionej gramaturze.
Świat czekolad mlecznych przyciąga prawdziwą feerią kolorów i różnorodnością połączeń smakowych, w której każdy znajdzie coś specjalnego dla siebie. Z kolei estetyka tabliczek gorzkich zaprasza do świata intensywnie kakaowych doznań smakowych. Kruche, apetyczne kostki czekolady w towarzystwie uwielbianych dodatków pobudzają zmysły i tworzą smakowitą kompozycję, której trudno się oprzeć.
Za nową identyfikację opakowaniową i architekturę marki Wedel odpowiada agencja brandingowa Well Rounded Design. Z kolei za komunikację Public Relations odpowiedzialna jest agencja Walk PR.
Foto: mat. prasowe