Carrefour ma już ponad 600 sklepów franczyzowych i szuka kolejnych partnerów

Carrefour ma już ponad 600 sklepów franczyzowych i szuka kolejnych partnerów

Pierwszy sklep franczyzowy w segmencie convenience w Polsce Carrefour otworzył w 2007 roku. Od tego czasu detalista zbudował w kraju sieć liczącą ponad 600 sklepów w tym formacie. Do tego dołączyło już również 30 supermarketów franczyzowych oraz pierwszy hipermarket. To jednak nie koniec inwestycji Carrefour w ten rodzaj współpracy. Detalista właśnie rozpoczyna Dni Otwarte.

Wydarzenie jest skierowane do osób, które planują rozpocząć działalność gospodarczą, jak również dla tych, którzy prowadzą własne sklepy pod inną marką. Dni Otwarte odbędą się w wybranych sklepach franczyzowych sieci Carrefour.

Franczyza w Carrefourze

Carrefour oferuje możliwość otworzenia sklepu pod marką sieci w modelu franczyzowym. Dotyczy to zarówno sklepów convenience, jak też supermarketów i hipermarketów. Dodatkowo, jako jedyna na rynku sieć posiada sklepy własne we wszystkich tych trzech formatach, dzięki czemu szybciej reaguje na zmiany rynkowe oraz ma możliwość dzielenia się ze swoimi partnerami innowacjami handlowymi i nowinkami technologicznymi.

Podczas Dni Otwartych, które ruszają już 23 marca br. eksperci Carrefour przedstawią rozwiązania handlowe sklepów convenience, omówią możliwe formy współpracy oraz odpowiedzą na pytania zainteresowanych przedsiębiorców.

Rodzaje franczyzy

Na polskim rynku spożywczych istnieje wiele modeli franczyzowych. Wśród kluczowych różnić wymienić możemy m.in. władzę franczyzobiorcy w decydowaniu o codziennym funkcjonowaniu sklepu.

Jednym z rodzajów franczyzy może być w tym wypadku franczyza miękka – w tym modeli franczyzobiorca, czyli przedsiębiorca otwierający sklep, ma bardzo duży wpływ na funkcjonowanie swojej placówki. Drugim rodzajem będzie franczyza twarda –  właściciel takiego sklepu, podobnie jak w modelu ajencji, oddaje kluczowe elementy zarządzania swojego franczyzodawcy. Carrefour postanowił uplasować się na środku tego spektrum.

Carrefour, który właśnie startuje z Dniami Otwartymi w swoich sklepach na południu Polski, przygotował ofertę środka. Sieć oferuje partnerowi dużą dowolność w kształtowaniu polityki cenowej i asortymentowej swojego sklepu, jednocześnie dając do dyspozycji  międzynarodowe zaplecze: know-how, logistykę i marketing. 

Krzysztof Łagowski, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska

Carrefour zapewnia swoim franczyzobiorcom pełne wsparcie w zakresie logistyki i administracji, takie jak oprogramowanie umożliwiające zamówienia i zarządzanie sklepem, a także dostęp do szerokiej gamy produktów, w tym marki własnej, która staje się coraz bardziej popularnym wyborem klientów, ponieważ pozwala na oszczędności bez konieczności rezygnacji z ulubionych artykułów.

Jak działa franczyza w Carrefour? Detalista zaprasza na Dni Otwarte

Carrefour zachęca zarówno osoby, które chcą rozpocząć swoją działalność gospodarczą, jak i te, które już prowadzą swoje sklepy, do przyjścia i zapoznania się z koncepcją Carrefour Express oraz możliwościami zostania partnerem franczyzowym. 

Dni Otwarte odbędą się cyklicznie: 23 marca, 20 kwietnia i 18 maja 2023 roku, w godzinach od 12:00 do 18:00 w wybranych lokalizacjach:

  • Zakopane, ul. Sabały 3,
  • Wrocław, ul. Waniliowa 15a,
  • Kraków, ul. Szewska 9,
  • Tarnowskie Góry, ul. Piastowska 10.

Foto: mat. prasowe

Reklama