Diamant pokazał nowych brand heroes. Reprezentują różne pokolenia

Diamant pokazał nowych brand heroes. Reprezentują różne pokolenia

Diamant startuje z nową odsłoną strategii marki. Rozpoczęta w 2020 roku platforma Słodkie Łączy właśnie doczekała się nowe spotu reklamowego. Diamant podkreśla w nim, że marka od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole. W spocie pojawili się reprezentanci różnych generacji. 

W 2023 roku Diamant stawia kolejny krok w realizacji założonych w strategii Słodkie Łączy działań. Marka prezentuje spot reklamowy, w którym poznajemy nowych brand heroes marki.

Najnowsza kampania marki Diamant

W spocie pojawiła się 5-osobowa rodzina Słodkich, prezentująca zarówno pokolenie Alfa, jak i generację Y czy Silver Tsunami. Każdy z członków jest inny, ale łączy ich jedno – miłość do wspólnych chwil i słabość do gotowania.

W nowej reklamie marki Diamant poznajemy rodzinę Państwa Słodkich (mat. prasowe)

Trend pielęgnowania bliskich relacji i eksperymentowania w kuchni świetnie koresponduje z fundamentalnymi wartościami marki. Dlatego dla agencji Soul & Mind, koordynującej wdrożenie strategii Słodkie Łączy, oczywistym było nawiązanie w spocie do sprawdzonych emocji.

Państwo Słodcy w najnowszej kampanii Diamant

Państwo Słodcy to polska rodzina "upper mainstream", w której pieczenie i ucztowanie to nie tylko świetna zabawa, ale najlepszy sposób na budowanie więzi. Zabawne perypetie rodziny i kota Lukra można śledzić na stronie internetowej producenta oraz w oficjalnych kanałach Social Media.

Diamant w szerokiej komunikacji

Spot reklamowy jest emitowany przy wybranych programach VOD oraz na YouTube od marca 2023 roku. Celem komunikacji jest budowanie spontanicznej rozpoznawalności, ale i ocieplenie wizerunku jako marki bliskiej milionom Polaków.

Zauważamy wzrost zainteresowania materiałami video, dlatego naturalnym było stworzenie spotu reklamowego, który jest kolejnym krokiem ocieplania wizerunku i przybliżenia konsumentom marki Diamant. W trakcie kampanii chcemy przedstawić członków rodziny i zaprezentować ich różnorodne charaktery. Wierzymy, że wiele polskich rodzin utożsami się z naszymi bohaterami, a my zachęcimy ich do wspólnych chwil przy słodkich wypiekach.

Kamila Sikorska, Marketing Manager marki Diamant w Pfeifer & Langen Polska

Dodatkowo, wsparciem komunikacyjnym będą działania digitalowe (w tym kampanie banerowe i kampanie w Social Mediach), a także stała rubryka w tytułach największego dziś wydawnictwa poradnikowego Bauer. Działania z wykorzystaniem product placementu wraz z pozytywnymi emocjami rodzinnymi wzmocnią influencerzy promując hashtag #slodkielaczy.


Foto: mat. prasowe

Reklama