Diamant startuje z nową odsłoną strategii marki. Rozpoczęta w 2020 roku platforma Słodkie Łączy właśnie doczekała się nowe spotu reklamowego. Diamant podkreśla w nim, że marka od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole. W spocie pojawili się reprezentanci różnych generacji.
W 2023 roku Diamant stawia kolejny krok w realizacji założonych w strategii Słodkie Łączy działań. Marka prezentuje spot reklamowy, w którym poznajemy nowych brand heroes marki.
Najnowsza kampania marki Diamant
W spocie pojawiła się 5-osobowa rodzina Słodkich, prezentująca zarówno pokolenie Alfa, jak i generację Y czy Silver Tsunami. Każdy z członków jest inny, ale łączy ich jedno – miłość do wspólnych chwil i słabość do gotowania.
Trend pielęgnowania bliskich relacji i eksperymentowania w kuchni świetnie koresponduje z fundamentalnymi wartościami marki. Dlatego dla agencji Soul & Mind, koordynującej wdrożenie strategii Słodkie Łączy, oczywistym było nawiązanie w spocie do sprawdzonych emocji.
Państwo Słodcy w najnowszej kampanii Diamant
Państwo Słodcy to polska rodzina "upper mainstream", w której pieczenie i ucztowanie to nie tylko świetna zabawa, ale najlepszy sposób na budowanie więzi. Zabawne perypetie rodziny i kota Lukra można śledzić na stronie internetowej producenta oraz w oficjalnych kanałach Social Media.
Diamant w szerokiej komunikacji
Spot reklamowy jest emitowany przy wybranych programach VOD oraz na YouTube od marca 2023 roku. Celem komunikacji jest budowanie spontanicznej rozpoznawalności, ale i ocieplenie wizerunku jako marki bliskiej milionom Polaków.
Dodatkowo, wsparciem komunikacyjnym będą działania digitalowe (w tym kampanie banerowe i kampanie w Social Mediach), a także stała rubryka w tytułach największego dziś wydawnictwa poradnikowego Bauer. Działania z wykorzystaniem product placementu wraz z pozytywnymi emocjami rodzinnymi wzmocnią influencerzy promując hashtag #slodkielaczy.
Foto: mat. prasowe