Intermarché zwiększa lojalność klientów poprzez nowy program lojalnościowy

Intermarché zwiększa lojalność klientów poprzez nowy program lojalnościowy

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć Intermarché wprowadza kolejne działania handlowe, których celem jest potwierdzenie, że zakupy realizowane w jej sklepach prowadzą do oszczędności. Detalista rusza z nową kampanią i uruchamia specjalny program lojalnościowy.

Intermarché skupia się na oszczędnościach klientów

W ramach kampanii "Oszczędzaj cały dzień z Intermarché", która rusza 16 marca 2023 roku, firma podkreśla, że samo oszczędzanie pieniędzy nie oznacza rezygnacji z przyjemności, a oszczędne życie nie musi oznaczać złego życia.

Sieć pokazuje, że oszczędzanie może stać się stylem życia i daje szansę na zrobienie czegoś inaczej. Kampania w naturalny sposób integruje ofertę 1500 produktów "w dyskontowych cenach" z inspiracjami oraz optymizmem marki.

Nasi klienci są bezkompromisowi. Szukają najlepszych produktów w najniższych cenach. Dlatego wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom, a dodatkowo wspieramy ich w codziennych pomysłach na oszczędzanie. Podpowiadamy, jak rozsądnie gospodarować budżetem oraz docenimy za lojalność wyboru naszej sieci supermarketów.

Tomasz Waligórski, dyrektor Intermarché w Polsce

Akcja "Oszczędzaj cały dzień z Intermarché" będzie promowana poprzez dedykowane spoty oraz kampanie display na wiodących platformach VOD, zasięgowych portalach online oraz w materiałach BTL w sklepach.

Nowy program lojalnościowy Intermarché

Jednocześnie Intermarché wprowadza nowy program lojalnościowy dla powracających klientów. Posiadacze karty Moje Intermarché będą mogli skorzystać z akcji promocyjnej INTERKASA od 23 marca do 21 kwietnia. Firma za sprawą tej promocji chce nagrodzić konsumentów, którzy wybierają Intermarché na codzienne zakupy.

Klienci będą mogli zdobywać E-BONY za zakupy po zeskanowaniu karty i wypełnieniu specjalnego paska postępu. Pierwszą zachętę otrzymają po wydaniu łącznie 500 zł na zakupy, a drugą po wydaniu ponad 950 zł. Pasek postępu będzie widoczny w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej.


Foto: mat. prasowe

Reklama