Należąca do Grupy Muszkieterów sieć Intermarché wprowadza kolejne działania handlowe, których celem jest potwierdzenie, że zakupy realizowane w jej sklepach prowadzą do oszczędności. Detalista rusza z nową kampanią i uruchamia specjalny program lojalnościowy.
Intermarché skupia się na oszczędnościach klientów
W ramach kampanii "Oszczędzaj cały dzień z Intermarché", która rusza 16 marca 2023 roku, firma podkreśla, że samo oszczędzanie pieniędzy nie oznacza rezygnacji z przyjemności, a oszczędne życie nie musi oznaczać złego życia.
Sieć pokazuje, że oszczędzanie może stać się stylem życia i daje szansę na zrobienie czegoś inaczej. Kampania w naturalny sposób integruje ofertę 1500 produktów "w dyskontowych cenach" z inspiracjami oraz optymizmem marki.
Akcja "Oszczędzaj cały dzień z Intermarché" będzie promowana poprzez dedykowane spoty oraz kampanie display na wiodących platformach VOD, zasięgowych portalach online oraz w materiałach BTL w sklepach.
Nowy program lojalnościowy Intermarché
Jednocześnie Intermarché wprowadza nowy program lojalnościowy dla powracających klientów. Posiadacze karty Moje Intermarché będą mogli skorzystać z akcji promocyjnej INTERKASA od 23 marca do 21 kwietnia. Firma za sprawą tej promocji chce nagrodzić konsumentów, którzy wybierają Intermarché na codzienne zakupy.
Klienci będą mogli zdobywać E-BONY za zakupy po zeskanowaniu karty i wypełnieniu specjalnego paska postępu. Pierwszą zachętę otrzymają po wydaniu łącznie 500 zł na zakupy, a drugą po wydaniu ponad 950 zł. Pasek postępu będzie widoczny w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej.
Foto: mat. prasowe