Carrefour wchodzi na japoński rynek e-commerce. Jest partnerstwo z Rakuten

Carrefour wchodzi na japoński rynek e-commerce. Jest partnerstwo z Rakuten

Carrefour chce wzmocnić swoją obecność na rynku e-commerce. W tym celu detalista postanowił sprawdzić się w Japonii. Na mocy właśnie nawiązanego partnerstwa, w kwietniu 2023 roku Carrefour zadebiutuje na japońskiej platformie zakupowej Rakuten.

Carrefour na japońskim rynku

Wybierając Rakuten, Carrefour stawia na rynek, który odwiedza 15 milionów użytkowników miesięcznie. W ramach partnerstwa detalista dołączy również do programu afiliacyjnego Rakuten.

Nowy, całkowicie wirtualny sklep, który otwieramy na platformie Rakuten, pomoże umocnić naszą pozycję jako głównego gracza w segmencie omnichannel. Podobnie jak w zwykłym świecie, w którym otwieramy sklepy w pasażach handlowych, będziemy mogli wykorzystać stronę internetową Rakuten i jej ruch jako sposób na zaistnienie w świadomości klientów.

Elodie Perthuisot, dyrektor wykonawczy ds. handlu elektronicznego, danych i transformacji cyfrowej Grupy Carrefour

Carrefour natomiast podzieli się z Rakuten swoją wiedzą specjalistyczną w zakresie omnichannel, a także szeroką gamą nieżywnościowego asortymentu, ofert i produktów. 

Łącząc siły, obaj partnerzy starają się zlokalizować nowe dźwignie rozwoju cyfrowego w perspektywie długoterminowej. Ostatecznym celem jest zwiększenie ich udziału w rynku.

Nowy sklep Carrefour w Japonii

Dzięki współpracy konsumenci zyskają dostęp do nowego, zgodnego z wizerunkiem marki Carrefour, sklepu na stronie Rakuten. W asortymencie znajdą się produkty z katalogu detalisty. 

Dodatkowo użytkownicy zapisując się do będącego podstawą strategii platformy programu lojalnościowego Rakuten (R Club), będą mogli skorzystać z systemu cashback i odłożyć od 5% do 35% sumy zamówień przez cały rok.

Cieszymy się, że możemy powitać Carrefour na naszej platformie zakupowej. Podzielamy partnerskie podejście do handlu detalicznego i chętnie łączymy naszą wiedzę z doświadczeniem w zakresie banerów i marek Grupy, aby wspierać powstawanie długoterminowej, integracyjnej kultury cyfrowej, z której skorzystają konsumenci.

Fabien Versavau, dyrektor generalny Rakuten France i dyrektor wykonawczy Rakuten Group

Foto: mat. prasowe

Reklama