Carrefour chce wzmocnić swoją obecność na rynku e-commerce. W tym celu detalista postanowił sprawdzić się w Japonii. Na mocy właśnie nawiązanego partnerstwa, w kwietniu 2023 roku Carrefour zadebiutuje na japońskiej platformie zakupowej Rakuten.
Carrefour na japońskim rynku
Wybierając Rakuten, Carrefour stawia na rynek, który odwiedza 15 milionów użytkowników miesięcznie. W ramach partnerstwa detalista dołączy również do programu afiliacyjnego Rakuten.
Nowy, całkowicie wirtualny sklep, który otwieramy na platformie Rakuten, pomoże umocnić naszą pozycję jako głównego gracza w segmencie omnichannel. Podobnie jak w zwykłym świecie, w którym otwieramy sklepy w pasażach handlowych, będziemy mogli wykorzystać stronę internetową Rakuten i jej ruch jako sposób na zaistnienie w świadomości klientów.
Carrefour natomiast podzieli się z Rakuten swoją wiedzą specjalistyczną w zakresie omnichannel, a także szeroką gamą nieżywnościowego asortymentu, ofert i produktów.
Łącząc siły, obaj partnerzy starają się zlokalizować nowe dźwignie rozwoju cyfrowego w perspektywie długoterminowej. Ostatecznym celem jest zwiększenie ich udziału w rynku.
Nowy sklep Carrefour w Japonii
Dzięki współpracy konsumenci zyskają dostęp do nowego, zgodnego z wizerunkiem marki Carrefour, sklepu na stronie Rakuten. W asortymencie znajdą się produkty z katalogu detalisty.
Dodatkowo użytkownicy zapisując się do będącego podstawą strategii platformy programu lojalnościowego Rakuten (R Club), będą mogli skorzystać z systemu cashback i odłożyć od 5% do 35% sumy zamówień przez cały rok.
Cieszymy się, że możemy powitać Carrefour na naszej platformie zakupowej. Podzielamy partnerskie podejście do handlu detalicznego i chętnie łączymy naszą wiedzę z doświadczeniem w zakresie banerów i marek Grupy, aby wspierać powstawanie długoterminowej, integracyjnej kultury cyfrowej, z której skorzystają konsumenci.
Foto: mat. prasowe