Heinz stworzył wyspę w Fortnite. W ten sposób marka porusza ważnego problemu

Heinz stworzył wyspę w Fortnite. W ten sposób marka porusza ważnego problemu

Znana marka ketchupów i sosów Heinz stworzyła specjalną wyspę w grze Fortnite. Gracze będą mogli uprawiać pomidory wykorzystują przy tym zrównoważone praktyki rolnicze. W ten sposób marka chce zwrócić uwagę na bardzo ważny problem środowiskowy. 

Stan zdrowia gleby na świecie to kwestia, którą marka Heinz chce zobrazować użytkownikom poprzez grę komputerową. Jak podaje firma, nawet 95% spożywanej żywności jest wytwarzana w glebie. Eksperci ds. środowiska alarmują przy tym, że nasze gleby są zagrożone i mogą zniknąć w ciągu zaledwie jednego pokolenia, jeśli nie podejmiemy działań.

Heinz wkroczył do świata Fortnite

Aby zwiększyć świadomość tego problemu, Heinz i eksperci od e-sportów z Druid Gaming, stworzyli wyspę w Fortnite inspirowaną gospodarstwami producentów pomidorów Heinz. Wyspa została zaprojektowana, aby edukować konsumentów na temat fundamentalnej roli, jaką odgrywa zdrowa gleba, będąca częścią naszego systemu żywnościowego.

W grze została utworzona bezpieczna strefa, która kurczy się, aby uświadomić graczom, jak szybko pogarsza się stan zdrowia gleby. Zadanie graczy będzie polegało na tym, aby przegonić "burzę" 33% szybciej niż w Fortnite Battle Royale i Zero Build.

Jak dołączyć do wyspy Heinz's S.O.S. Tomatoes

Jest także dobra wiadomość – gra w wirtualnym świecie będzie miała pozytywny wpływ na świat rzeczywisty, a Heinz pomoże ochronić dodatkowe 13,5 mln mkw. gleb (co odpowiada wielkości ponad 1600 boisk piłkarskich).

Gracze będą mogli doświadczyć procesu uprawy pomidorów Heinz, zaczynając w szklarniach, gdzie znajdują się młode rośliny pomidorów, które są następnie przesadzane na pola, aby rosnąć i przekształcać się w dojrzałe owoce.

Gracze będą mogli uzyskać dostęp do wyspy Heinz's S.O.S. Tomatoes od czwartku 16 marca poprzez wpisanie kodu "1877-1435-6432" na stronie z kodem wyspy, znajdującej się na ekranie "Discovery" w Fortnite.

Heinz idzie po zerową emisję CO2 

Wyspa obrazuje tylko niektóre ze zrównoważonych i regeneracyjnych praktyk, które Heinz wspiera w realnym świecie, aby uprawiać doskonałej jakości pomidory używane do produkcji ketchupu o wyjątkowym smaku, znanego i uwielbianego przez fanów na całym świecie. Praktyki, mające na celu poprawę zdrowia gleby, obejmują uprawę pod osłonami, płodozmian i utrzymanie pokrywy glebowej.

Jeśli chodzi o Heinz, wszystko zaczyna się od naszych pysznych pomidorów. Dlatego zobowiązaliśmy się do osiągnięcia zrównoważonego pozyskiwania pomidorów do ketchupu na całym świecie do 2025 roku. Poprzez to zobowiązanie budujemy lepsze gleby, które nie tylko zasilą nasze wyjątkowe pomidory, ale mają potencjał, aby pomóc w przechowywaniu węgla. Jest to ważny filar na naszej mapie drogowej, która ma doprowadzić Heinz do osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla netto do 2050 roku

Christina Kenz, Chief Growth & Sustainability Officer w Heinz

Kampania marki Heinz

Kampania 360, opracowana przez agencję kreatywną GUT z São Paulo, będzie wykorzystywała kanały pozyskane, płatne i własne. Podczas fazy teaserowej zobaczymy kilka największych nazwisk na Twitchu, takich jak Matek, Kubx, NAvvvia and Setty.2k, które pokażą podgląd gry przed datą premiery konsumenckiej.

Na potrzeby tej gry, Heinz przeznaczył dodatkowe fundusze w wysokości 100 000 USD. Zgodnie z inicjatywą, Heinz przekaże 30 dolarów na każdy akr uprawy pomidorów, co oznacza, że łącznie 13,5 mln mkw. gleby skorzysta na inicjatywie.


Foto: mat. prasowe

Reklama