Dealz rozpycha się na polskim rynku. Sieć otworzyła pierwsze centrum dystrybucyjne

Dealz rozpycha się na polskim rynku. Sieć otworzyła pierwsze centrum dystrybucyjne

Sieć dyskontów Dealz ma ambitne plany dotyczące Polski. Należący do Pepco Group brand chce do końca 2023 roku podwoić liczbę sklepów w kraju. W obsłudze dostaw do placówek pomoże właśnie otwarte nowe centrum logistyczne firmy. 

Łyszkowice w powiecie łowickim to lokalizacja pierwszego centrum dystrybucyjnego sieci sklepów Dealz w Polsce. To ważne dla marki wydarzenie jest jednym z elementów szerszego procesu zmian w firmie. W najbliższych miesiącach sieć planuje wprowadzenie w Polsce programu modernizacji obejmującego optymalizację asortymentu i przestrzeni sklepowej oraz wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych.

Centrum dystrybucyjne Dealz w Polsce

Nowy obiekt Dealz jest przystosowany do pracy na trzy zmiany i może zatrudniać 600 pracowników. W zakładzie zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań technologicznych, takich jak wózki widłowe z akumulatorami litowo-jonowymi z funkcją szybkiego ładowania elektrycznego czy system solarny, który zasila zewnętrzne oświetlenie obiektu.

Centrum dystrybucyjne Dealz w powiecie łowickim to pierwszy tego typu obiekt sieci w kraju (foto: mat. prasowe)

Ogromna powierzchnia magazynowa, która liczy 47 tys. mkw., i powierzchnia wysokiego składowania pozwalają firmie na gromadzenie i zarządzanie różnorodnymi towarami. Dealz specjalizuje się w sprzedaży artykułów FMCG, takich jak żywność i farmaceutyki. Pozostałą część portfela stanowią towary przemysłowe, takie jak przedmioty ozdobne, wyposażenie wnętrz i zabawki.

Nowe centrum dystrybucyjne Dealz ma usprawnić zarządzanie procesami dostaw do sklepów Dealz – czas dostawy ma zamknąć się w zaledwie 36 godzinach od momentu złożenia zamówienia przez placówkę.

Dealz ma ambitne plany na polski rynek

Od momentu debiutu Dealz w Polsce minęło już ponad 5 lat. W tym czasie sieć powiększyła się do 170 placówek w kraju. A to nie koniec ekspansji sieci. Dealz planuje do końca 2023 roku podwoić liczbę swoich sklepów w Polsce.

Nowy obiekt ma znacznie przyspieszyć dostawę produktów do sklepów Dealz (foto: mat. prasowe)

Dodatkowo sieć zapowiedziała program modernizacji szyldu, który obejmie optymalizację oferty i sklepów. Dodatkowo Dealz pracuje również nad optymalizacją swojego łańcucha dostaw, co pozwoli na jeszcze sprawniejszą obsługę istniejących oraz nowych sklepów.


Foto: mat. prasowe

 

Reklama