Sieć dyskontów Dealz ma ambitne plany dotyczące Polski. Należący do Pepco Group brand chce do końca 2023 roku podwoić liczbę sklepów w kraju. W obsłudze dostaw do placówek pomoże właśnie otwarte nowe centrum logistyczne firmy.
Łyszkowice w powiecie łowickim to lokalizacja pierwszego centrum dystrybucyjnego sieci sklepów Dealz w Polsce. To ważne dla marki wydarzenie jest jednym z elementów szerszego procesu zmian w firmie. W najbliższych miesiącach sieć planuje wprowadzenie w Polsce programu modernizacji obejmującego optymalizację asortymentu i przestrzeni sklepowej oraz wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych.
Centrum dystrybucyjne Dealz w Polsce
Nowy obiekt Dealz jest przystosowany do pracy na trzy zmiany i może zatrudniać 600 pracowników. W zakładzie zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań technologicznych, takich jak wózki widłowe z akumulatorami litowo-jonowymi z funkcją szybkiego ładowania elektrycznego czy system solarny, który zasila zewnętrzne oświetlenie obiektu.
Ogromna powierzchnia magazynowa, która liczy 47 tys. mkw., i powierzchnia wysokiego składowania pozwalają firmie na gromadzenie i zarządzanie różnorodnymi towarami. Dealz specjalizuje się w sprzedaży artykułów FMCG, takich jak żywność i farmaceutyki. Pozostałą część portfela stanowią towary przemysłowe, takie jak przedmioty ozdobne, wyposażenie wnętrz i zabawki.
Nowe centrum dystrybucyjne Dealz ma usprawnić zarządzanie procesami dostaw do sklepów Dealz – czas dostawy ma zamknąć się w zaledwie 36 godzinach od momentu złożenia zamówienia przez placówkę.
Dealz ma ambitne plany na polski rynek
Od momentu debiutu Dealz w Polsce minęło już ponad 5 lat. W tym czasie sieć powiększyła się do 170 placówek w kraju. A to nie koniec ekspansji sieci. Dealz planuje do końca 2023 roku podwoić liczbę swoich sklepów w Polsce.
Dodatkowo sieć zapowiedziała program modernizacji szyldu, który obejmie optymalizację oferty i sklepów. Dodatkowo Dealz pracuje również nad optymalizacją swojego łańcucha dostaw, co pozwoli na jeszcze sprawniejszą obsługę istniejących oraz nowych sklepów.
Foto: mat. prasowe