Hochland Polska Partnerem Branżowym Kongresu Liderzy Optymalizacji Produkcji

Hochland Polska Partnerem Branżowym Kongresu Liderzy Optymalizacji Produkcji

7 marca w Warszawie odbył się kongres poświęcony wyzwaniom w zarządzaniu zakładami produkcyjnymi. W spotkaniu udział wzięło niemal stu producentów żywności i napojów. Partnerem Branżowym wydarzenia był Hochland Polska, którego przedstawiciele, Żaneta Georgiew i Dariusz Sadowski, wystąpili z prelekcją pt. „Odpowiedzialność to podstawa”.

Liderzy Optymalizacji Produkcji spotkali się w Warszawie

Podczas kongresu w Hotelu Mercure Warszawa Centrum, najnowsze rozwiązania mające na celu optymalizację produkcji prezentowali dyrektorzy techniczni, główni inżynierowie i naczelni mechanicy zakładów produkujących żywność.

Tematyka paneli nawiązywała do najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem, takich jak gospodarka energią, optymalizacja zużycia mediów, ślad węglowy, handel emisjami czy finansowanie inwestycji. Żaneta Georgiew i Dariusz Sadowski z Hochland Polska podczas swojego wystąpienia opowiedzieli o trzech konkretnych celach, na jakich firma skupia się w ramach strategii przewidzianej do 2025 roku.

Optymalizacja produkcji to nie są deklaracje, ale konkretne cele, do realizacji których należy dążyć w przemyślany, odpowiedzialny i bezpieczny dla środowiska sposób. W Hochland Polska stawiamy na gospodarkę cyrkularną i produkty o minimalnym śladzie ekologicznym. Dlatego trzy główne filary w ramach naszej strategii Zrównoważonego Rozwoju to redukcja śladu węglowego w zakładach o 50%, 100% opakowań nadających się do recyklingu oraz 70% dostawców mleka z najwyższą kategorią w zakresie dobrostanu zwierząt. A wszystko to do roku 2025. Wiemy, że są to cele ambitne, ale w Hochland Polska nie boimy się nowatorskich rozwiązań, ponieważ na co dzień widzimy pozytywne skutki wprowadzanych innowacji. Już udało się nam obniżyć emisję dwutlenku węgla o kilka ton, stopniowo zmniejszamy także zużycie energii elektrycznej oraz wody użytkowej. Ma to pozytywny wpływ zarówno na klimat, jak i na koszty zużycia mediów.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

Foto: mat. prasowe

 

 

Reklama