Lidl rozpoczyna szeroką promocję sklepu online. Dyskonter stawia na omnichannel

Lidl rozpoczyna szeroką promocję sklepu online. Dyskonter stawia na omnichannel

​Sklep online Lidla funkcjonuje na polskim rynku od 2019 roku. To platforma do robienia zakupów, na której klienci mogą kupić produkty z kategorii non-food. Dyskonter właśnie przystąpił do intensywnej kampanii tego rozwiązania. 

Sklep online Lidla. Sieć stawia na omnichannel

Sieć właśnie rozpoczyna kampanię wizerunkową, które towarzyszy hasło "Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl". W ten sposób dyskonter chce przekonać swoich klientów do sprawdzenia sklepu online i zapoznania się z ofertą platformy. Każdego tygodnia Lidl będzie wprowadzał promocję wybranej kategorii produktów: do kuchni, do domu czy mody i zabawek. 

Zauważamy wzrost liczby omniklientów, czyli osób korzystających zarówno z oferty sklepów stacjonarnych, jak i platformy online. Chcemy pokazać, że zakupy poprzez sklep internetowy Lidl.pl są szybkie, wygodne i funkcjonalne.

Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska

Kampania sklepu online Lidla

W najnowszej kampanii Lidl chce pokazać klientom szerokość oferty produktów dostępnych w sklepie internetowym Lidl.pl. Jak zaznacza firma, znajdą się tam produkty marek własnych sieci: Silvercrest, Parkside, Crivit, Esmara czy Lupilu, a także liczne promocje i aktualne gazetki.

Oprócz spotu telewizyjnego, zaplanowano współprace z influencerami i reklamy OOH, które wspierają materiały in-store oraz komunikacja w mediach własnych: na stronie Lidl.pl, kanałach społecznościowych Lidl Polska, aplikacji Lidl Plus oraz newsletterze.

Za produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Heart&Brain. Kampania potrwa do 30 marca.


Foto: wiadomoscispozywcze.pl

Reklama