Kaufland został sponsorem MasterChef Junior. To już trzeci rok z rzędu

Kaufland został sponsorem MasterChef Junior. To już trzeci rok z rzędu

Już trzeci rok z rzędu sieć sklepów spożywczych Kaufland jest głównym sponsorem programu dla młodych adeptów sztuki kulinarnej – MasterChef Junior. Pierwszy odcinek kolejnej edycji zawitał na antenie telewizji TVN w ostatnią niedzielę.

W ósmej edycji show młodzi kucharze pod czujnym okiem jurorów – Anny Starmach, Tomasza Jakubiaka oraz Michela Morana – doskonalą swoje umiejętności w gotowaniu, a widzowie pierwszy odcinek kulinarnych zmagań mogli zobaczyć 5 marca. 

Sieć stawia na edukację

Kaufland w swojej bieżącej działalności nie zapomina, jak ważna jest edukacja najmłodszych w zakresie świadomego odżywiania, a także niemarnowania żywności.

W zeszłym roku firma poprowadziła cykl warsztatów dla uczniów szkół podstawowych pod nazwą „EKO od dziecka – nie marnuję!”, a na początek roku szkolnego zorganizowała także akcję „Rozrabiaki Literaki”, podczas której dzieci mogły kolekcjonować naklejki i poszerzyć swoją wiedzę nt. zrównoważonego rozwoju z pomocą specjalnego albumu.

Kaufland od lat chętnie wspiera również inicjatywy, które angażują całe rodziny do spędzania wspólnego czasu w kuchni i przygotowywania zdrowych posiłków.

W programie pokażą sie wybrane produkty

Jako sponsor programu MasterChef Junior sieć sklepów spożywczych zaopatrzyła spiżarnię młodych kucharzy w szeroki wybór produktów świeżych – owoców, warzyw oraz ziół, a także w pozostałe artykuły spożywcze.

Uczestnicy programu będą pracować na produktach marek własnych sieci Kaufland, w tym artykułach, które wyróżnia korzystny stosunek jakości do ceny marki K-Classic, delikatesowych przysmakach K-Favourites, produktach charakterystycznych dla kuchni polskiej K-Stąd Takie Dobre!, ekologicznych K-Bio czy roślinnych K-take it veggie. 

Zwycięzca show otrzyma w finale statuetkę MasterChefa Juniora, czek na 15 tys. złotych oraz nagrody dodatkowe. Zmagania młodych kucharzy można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20 na antenie TVN. 


Fot.: mat. prasowe

Reklama