Należąca do SM Mlekpol marka Mazurski Smak rozpoczęła kampanię. Pierwszy etap działań marketingowych przypada na okres poprzedzający Wielkanoc, w którym kupujący poszukują znanych i sprawdzonych produktów, by przygotować potrawy oraz wypieki na świąteczny stół.
SM Mlekpol stawia na działania reklamowe
Należąca do SM Mlekpol marka Mazurski Smak w ostatnim czasie mocno stawia na działania mediowe. Jak przyznaje Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol, miniony rok był najlepszym w historii marki pod względem wyników mediowych. "Dzięki różnym kanałom dotarliśmy z komunikacją do 10 milionów konsumentów" – zaznacza.
Nowa odsłona kampanii pod hasłem "To się bierze z natury" będzie wobec tego kontynuowana także w 2023 roku – informuje Grabowska. Jej celem jest poszerzenie świadomości marki oraz o promocja mleka, śmietany, twarogu czy masła Mazurski Smak, zwłaszcza w okresach okołoświątecznych i latem.
Mazurski Smak w najnowszej kampanii
Kampania, choć w nowej odsłonie, odbędzie się pod dobrze znanym hasłem "To się bierze z natury".
Działania marketingowe prowadzone będą w kanale digital, obejmą też największe portale, sieci reklamowe oraz aplikacje zakupowe na urządzeniach mobilnych. Dodatkowym wsparciem będzie współpraca marki z influencerami na Instagramie i TikToku, którzy przygotowując mazurek po mazursku, zachęca swoich fanów do użycia produktów Mazurskiego Smaku.
Komunikacja Mazurskiego Smaku, dzięki charakterystycznym akwarelowym kreacjom, sprawi, że Wielkanocy po mazursku – na łonie natury i z tradycyjnym ciastami, takimi jak mazurek czy babka – posmakuje aż 5 milionów konsumentów.
Foto: mat. prasowe