Żywiec zapowiada duże zmiany w 2023 roku. Na początek marka zupełnie zmienia swój brand design

Żywiec zapowiada duże zmiany w 2023 roku. Na początek marka zupełnie zmienia swój brand design

Żywiec właśnie przedstawił odświeżoną szatę graficzną opakowań wszystkich swoich produktów. Nowa identyfikacja wizualna ma być zaledwie "zwiastunem" innowacji, które w 2023 roku planuje marka. 

Rok 2023 ma być "prawdziwym krokiem milowym" dla marki Żywiec – informuje producent. Marka w najbliższych miesiącach chce pokazać swój progresywny charakter. Pierwszym krokiem jest zupełna zmiana identyfikacji wizualnej. Głównymi elementami przykuwającymi uwagę są nowy, czerwony logotyp ŻYWIEC oraz uwspółcześnione tłoczenia na butelkach.

Marka Żywiec zmienia brand design

Odświeżona szata graficzna wszystkich opakowań jest powrotem do żywieckiej tradycji w uwspółcześnionym wydaniu. Głównymi elementami nowego brand designu jest rzucający się w oczy nowy logotyp ŻYWIEC oraz odświeżone tłoczenia na butelkach. Symbolem spajającym całe portfolio marki stała się ikoniczna krakowska para.

Tańczące postaci zyskały dynamikę, przywrócono im również tradycyjne atrybuty krakowskiego stroju. Wzmocniona para symbolizuje wartości marki Żywiec: witalność oraz radość ze wspólnego cieszenia się życiem.

Zmiany brand design obejmują wszystkie opakowania w portfolio marki Żywiec (foto: mat. prasowe)

Nowy, charakterystyczny kształt etykiet nawiązuje do historycznej kompozycji z parą krakowską tańczącą na scenie życia symbolizowanej przez logo Żywca. Dzięki odświeżonej identyfikacji wizualnej Żywiec zyskuje większą wyrazistość i bardziej współczesny charakter.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Nowe opakowania piw Żywiec

Jednolity wzór opakowań piw Żywiec Premium, Żywiec 0,0%, Żywiec Jasne Lekkie i Specjalności Żywca tworzy spójną wizualnie żywiecką rodzinę, a zróżnicowanie kolorystyczne butelek i etykiet ułatwia konsumentom odnalezienie ulubionego produktu.

Odświeżona identyfikacja wizualna marki jest pierwszą ze zmian zapowiadanych na 2023 rok (foto: mat. prasowe)

Dodatkowo, na sklepowej półce opakowania Żywca "łączą się w pary", co odzwierciedla żywotność i radość płynącą z tańca.

To dopiero pierwsza ze zmian

Żywiec idzie z duchem czasu – marka chce to udowodnić wprowadzając kolejne innowacje. Jak zaznacza Monika Staszak, Senior Brand Manager, odświeżona szata graficzna Żywca to dopiero pierwsza z nadchodzących zmian. 

Na rynku tak konkurencyjnym, jak polski, ikoniczna marka, jaką jest Żywiec, potrzebuje unikalnej i spójnej identyfikacji wizualnej oddającej jej charakter, żeby skutecznie odróżnić się od innych marek piwnych.

Monika Staszak, Senior Brand Manager

Marka w nadchodzących miesiącach zaprezentuje kolejne innowacje odpowiadające na potrzeby konsumentów oraz będące "dowodem na progresywny charakter marki". 

Butelki zwrotne od Żywca

Wraz z nową identyfikacją wszystkie warianty piwa Żywiec Jasne Lekkie będą teraz dostępne w butelkach zwrotnych. Na butelkach tych pojawią się również papierowe etykiety zamiast dotychczasowych plastikowych.

Nowy, charakterystyczny kształt etykiet nawiązuje do historycznej kompozycji z parą krakowską tańczącą na scenie życia (foto: mat. prasowe)

Żywiec dokonuje tej zmiany, aby obniżyć swój wpływ na emisję dwutlenku węgla. Butelka zwrotna to opakowanie, które może być ponownie wykorzystany nawet 20 razy. Zwracając ją do sklepu dajemy jej nowe życie, które może potrwać ponad 5 lat. Klient poprzez zwrot butelki ma znaczący wpływ na obniżenie emisji śmieci i CO2 do środowiska – ślad węglowy butelki zwrotnej jest nawet około 5-krotnie mniejszy niż butelki bezzwrotnej.

Marka Żywiec należy do jednego z czołowych producentów piwa w Polsce, Grupy Żywiec. Do najsilniejszych marek spółki obok Żywca należą Heineken, Desperados, Warka i Tatra.


Foto: mat. prasowe

Reklama