Magnum nie czeka do lata. Marka wprowadza nowe smaki lodów dla całorocznych smakoszy

Magnum nie czeka do lata. Marka wprowadza nowe smaki lodów dla całorocznych smakoszy

Magnum wprowadza do sklepów dwa nowe smaki lodów. Double Starchaser i Double Sunlover to zaskakujące, świeże propozycje dla smakoszy, którzy sięgają po lody przez cały rok.

Lody Magnum - nowe smaki

Starchaser to lody oblane mleczną czekoladą Magnum z kawałkami karmelizowanej kukurydzy. Druga propozycja smakowa skierowana jest do tych, którzy wolą w lodach owocowe i egzotyczne nuty. Lody Sunlover to połączenie smaku kokosa oraz mango, oblane sosem o smaku mango i marakui. Ostatnią warstwę stanowi biała czekolada posypana wiórkami kokosowymi.

Coraz więcej konsumentów nie czeka na początek lata, by cieszyć się smakiem lodów. Dla nich sezon trwa cały rok. Są głodni nowości, szukają świeżych i nietypowych zestawień. Dlatego wprowadzamy nowe smaki już na początku roku. Najnowsze propozycje Magnum odpowiadają na potrzebę multisensorycznych doznań (obecnie jeden z głównych trendów konsumenckich), zapewniając przenikanie się smaków, warstw i struktur. Wszystko to zamknięte w porcji zimnego deseru dostępnego na wyciągnięcie ręki.

Adam Gajczewski, Head of Marketing Ice Cream

Popcorn i karmel kojarzą się z odpoczynkiem, chwilą przyjemności na domowej kanapie lub w kinie. Kokos, mango i marakuja przywołują letnią, egzotyczną aurę, którą teraz możemy poczuć o każdej porze roku. Obie nowości różnią się od siebie jak awers i rewers – uzupełniają bogatą paletę Magnum, opartą o oryginalne smaki i tekstury.

Dwa nowe smaki lodów, Sunlover i Starchaser trafiły już do sprzedaży (foto: mat. prasowe)

Lody Magnum Starchaser i Sunlover 

Lody Starchaser i Sunlover są dostępne w dwóch formatach – na patyku (85 ml) oraz w kubku pint (440 ml). Konsument może więc sięgnąć po nie zarówno spontanicznie, jak i planując zakupy do domu.

Dla fanów lodów znaczenie może mieć fakt, że pomimo oferowanego bogactwa smaków, Starchaser na patyku mają 233 kcal, a Sunlover 238 kcal. Zasadą jest, że wszystkie lody Magnum mają poniżej 250 kalorii w porcji. To ważny element polityki Unilever dotyczącej żywienia i wpływu na zdrowie publiczne.

Marta Linowska, Brand Manager Premium Ice Cream

Nowości Magnum są dostępne w sprzedaży już od lutego.


Foto: mat. prasowe

Reklama