Stokrotka świętuje 1. urodziny swojej aplikacji. Korzysta z niej już blisko 1,5 mln użytkowników

Stokrotka świętuje 1. urodziny swojej aplikacji. Korzysta z niej już blisko 1,5 mln użytkowników

Wprowadzona rok temu aplikacja Nasza Stokrotka ma już ok. 1,5 mln użytkowników. Stokrotka zaplanowała z tej okazji akcję promocyjną, w ramach której rozdaje dodatkowe Płatków. Są to punkty, które można wymienić na rzeczy w wyjatkowo niskich cenach – nawet za jeden grosz.

Pierwsze urodziny aplikacji Stokrotka

Aplikacja Stokrotki od początku cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Po pierwszym miesiącu po debiucie, w kwietniu 2022 roku zgromadziła już pół miliona użytkowników. Obecnie korzysta z niej już 1,5 mln klientów.

Według ocen lojalnościowych uśrednionych dla Google Play i App Store w lutym 2023 roku, rozwiązanie Nasza Stokrotka ponownie została najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych. Detalista nie spoczywa jednak na laurach. Przy okazji świętowania roku od powstania aplikacji, Stokrotka wprowadza specjalną promocję dla użytkowników.

Darmowe Płatki w aplikacji Stokrotka

Z okazji 1. urodzin aplikacji Nasza Stokrotka 2 marca rozpoczyna się nowa akcja promocyjna. Przez cały tydzień kupując produkty z wybranych kategorii, klienci otrzymają dodatkowe 5 Płatków.

2 marca bonusowe punkty można otrzymać za każde wydane 14,99 zł na świeże warzywa i owoce. W kolejnym dniu urodzinowa bonifikata dotyczy zakupów za minimum 19,99 zł z kategorii wędliny na wagę i paczkowane.

Z kolei w sobotę, 4 marca, dodatkowe Płatki można dostać za każde wydane 49 zł. W następnym dniu promocji, 6 marca, żeby otrzymać 5 Płatków, wystarczy przeznaczyć 9,99 zł na pieczywo świeże, pączki, drożdżówki, cebularze i pizze.

7 marca o urodzinowe punkty będzie można się wzbogacić, wydając 14,99 zł na słodycze i ciastka paczkowane. Ostatniego dnia akcji, 8 marca, promowane będą zakupy kwiatów ciętych i doniczkowych za minimum 19,99 zł.

W Naszej Stokrotce oprócz atrakcyjnych rabatów znaleźć można także dodatkowe funkcje ułatwiające zaplanowanie zakupów. Dostępne są w niej gazetki promocyjne w wersji online, z których produkty można dodawać wprost do listy zakupów. Aplikacja umożliwia także znalezienie najbliższego sklepu, sprawdzenie historii swoich zakupów czy zbieranie znaczków w ramach specjalnych akcji promocyjnych.


Foto: mat. prasowe

Reklama