Coca-Cola HBC rozpoczęła współpracę z największym producentem piwa AB InBev powiększając tym samym swoją ofertę o kolejne kategorie. W rezultacie, w portfolio Coca-Cola HBC pojawią się najbardziej znane na świecie piwne marki.
Międzynarodowy koncern AB InBev jest właścicielem ponad 500 marek, wśród których znajdziemy takie brandy jak Corona, Beck's, Budweiser czy Stella Artois. Od teraz sprzedażą i dystrybucją tych produktów oraz marketingiem skierowanym do konsumentów zajmie się Coca-Cola HBC Polska.
Coca-Cola HBC w partnerstwie z AB InBev
Partnerstwo z AB InBev to kolejny krok w realizacji strategii 24/7, w ramach której Coca-Cola HBC jako wiodący partner w branży, oferuje pełną gamę napojów na każdą porę dnia i okazję.
W rezultacie do jej portfolio dołączyły znane piwa z różnych stron świata: Meksyku, Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Belgii. W ten sposób Coca-Cola HBC Polska realizuje plan nieustannego wzmacniania oferty napojów alkoholowych i bezalkoholowych.
Coca-Cola HBC zajmie się dystrybucją siedmiu piwnych marek w Polsce
Coca-Cola HBC w Polsce będzie dystrybuować 7 marek piwa z portfolio AB InBev:
- Corona Extra.
- Corona Cero,
- Bud,
- Beck’s,
- Stella Artois,
- Franziskaner,
- Hoegaarden,
- Leffe.
W ciągu ostatnich trzech lat firma poszerzała swoją ofertę alkoholi, koncentrując się na kategorii premium. Obecnie Coca-Cola HBC dostarcza na polski rynek także wódkę Nemiroff w różnych wariantach, wybrane produkty z Grupy Campari oraz irlandzką whisky i kraftowy gin marki Glendalough.
Niedawno na polskim rynku zadebiutowały także uznany na całym świecie dominikański rum Barcelo oraz kanadyjska whisky Bearface.
Foto: mat. prasowe