Startuje nowa odsłona kampanii marki Łowicz

Kontynuacja kampanii Łowicz przebiega pod hasłem "Więcej warzyw jedz". Producent podkreśla w niej możliwości, jakie dają produkty w oryginalny, przebojowy sposób.

Kampania Łowicz rozpoczęła się 15-sekundową reklamą telewizyjną, która pokazuje, jak prosto można włączyć dodatkowe warzywa do codziennych posiłków.

Kampania Łowicz w nowej odsłonie

W najnowszym odcinku kampanii Łowicz postanowił odpowiedzieć na uwagi konsumentów, w których prosili oni o pełne wykonanie legendarnej piosenki "Więcej warzyw jedz".

Singiel był inspirowany hitem Backstreet Boys "Everyone". Tak powstała taneczna melodia, w której boysband Łowicz Boys śpiewa o możliwościach wykorzystania sosów Łowicz.

Boysband Łowicz Boys

Łowicz Boys tworzą topowi polscy influencerzy: Bulsjarz, Kamil Kossakowski, Daniel Borzewski i Damian Tkaczuk. Liderem boysbandu jest Jacek Stachursky, wielka legenda polskiej sceny. Jak na boysband przystało, wystąpili w teledysku pełnym kolorowych warzyw, kostiumów i oczywiście tańca.

Teledysk jest już dostępny na YouTube, a w marcu rozpocznie się aktywacja na TikToku promująca kampanię cyfrową. Osoby, które regularnie śledzą influencerów, będą mogły zatańczyć swoją drogę do kuszących nagród.

Kampania będzie pokazywana w telewizji oraz w mediach społecznościowych (przede wszystkim YT, TikTok).


Foto: mat. prasowe

Reklama