Należąca do Kompanii Piwowarskiej marka Tyskie zainicjowała platformę "Przejdźmy na TY" w 2018 roku. Po pięciu latach marka startuje z odświeżoną o nowy przekaz identyfikacją. Za sprawą hasła "Jesteśmy na TY" Tyskie pogłębia przekaz dotychczasowej platformy.
Głównym nośnikiem kampanii są spoty z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego. Ich autentyczne spotkanie obrazuje ponadczasową esencję marki.
Tyskie odświeża wziualną platformę
Przez pięć lat marka poprzez kampanie reklamowe pod hasłem "Przejdźmy na TY" konsekwentnie pokazywała Polakom wartość przechodzenia na Ty (np. spotkanie Krzysztofa Stanowskiego i Marcina Najmana). Inspirowała do znajomości ponad przedziałami (dwie edycje Tyskiego Pociągu Świątecznego), nawiązywania relacji w przestrzeniach wspólnych takich jak np. winda (instalacja specjalnego baru w jednym z warszawskich bloków) i wiele innych.
Nowa komunikacja z hasłem "Jesteśmy na TY" ma pogłębić przekaz platformy marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.
Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Reżyserem spotów Tadeusz Śliwa – reżyser i współscenarzysta komediodramatu "(Nie)znajomi", "Ucho prezesa", "Gang Zielonej rękawiczki" (Netflix), wielu teledysków i filmów reklamowych.
Foto: mat. prasowe