Już 7 mln Polaków korzysta z aplikacji Biedronki. Shakeomat bije rekordy popularności

Już 7 mln Polaków korzysta z&nbspaplikacji Biedronki. Shakeomat bije rekordy popularności

Biedronka w maju 2022 roku oddała w ręce klientów sieci nową aplikację dającą dostęp do elektronicznej karty Moja Biedronka. Już po czterech miesiącach aplikacja zgromadziła cztery miliony użytkowników, a ich liczba wciąż rosła. Obecnie mowa już o 7 mln klientów sieci, którzy korzystają z apki Biedronki. Co kryje się za sukcesem tego rozwiązania?

W nowej aplikacji Moja Biedronka dyskonter wprowadził narzędzie o nazwie Shakeomat, który umożliwia losowanie jednej personalizowanej zniżki każdego dnia. Dwa tygodnie temu sieć podwoiła Shakeomat. Jak pokazują pierwsze podsumowania dyskontera, wprowadzenie podwójnego Shakeomatu okazało się sukcesem. 

Podwójny Shakeomat w Biedronce

Do niedawna dzięki możliwości używania w aplikacji Biedronki dwóch narzędzi, Shakeomatu oraz oferty Just For You, każdego tygodnia sieć Biedronka oferowała klientom produkty tańsze o około 91 mln zł w porównaniu z cenami regularnymi.

Od dwóch tygodni skala promocji wzrosła do ponad 107 mln zł w każdym tygodniu. Stało się to możliwe dzięki wprowadzeniu drugiego Shakeomatu każdego dnia dla wszystkich klientów posiadających aplikację Biedronki.

Z aplikacji mobilnej Biedronki korzysta już około 7 mln klientów sieci. Dla każdego z nich codziennie przygotowujemy indywidualne oferty zakupowe. W ich efekcie dziesiątki produktów dostępnych w Biedronce, dzięki używaniu aplikacji, stają się najlepszym wyborem dla Polaków – tak jakościowym, jak i cenowym.

Ireneusz Tatara, starszy menedżer ds. analiz biznesowych w sieci Biedronka

Shakeomat Biedronka co można wygrać?

Shakeomat to funkcja w aplikacji Biedronka, która pojawiła się w niej w maju 2022 roku. Użytkownicy mogą dzięki niej każdego wylosować dla siebie indywidualny rabat na wybrany produkt.

Aby skorzystać z Shakeomatu Biedronka wystarczy wejść w aplikację i na głównym ekranie wybrać ikonę z Shakeomatem. Następnie należy potrząsnąć telefonem. Po tym ujrzymy dedykowaną ofertę promocyjną.

Co można wygrać w Shakeomacie Biedronki? Każdego dnia Shakeomat może pokazać nam inny rabat na zupełnie inny produkt. Są to personalizowane produkty, a więc takie, które relatywnie często znajdowały się w koszyku klienta. Biedronka analizuje w tym celu historię zakupów właściciela karty Moja Biedronka. Jakie nagrody najczęściej wypadają w Shakeomacie Biedronki?

Shakeomat Biedronka nagrody

Biedronka podzieliła się danymi dotyczącymi najczęściej "szejkowanych" produktów w aplikacji. W ciągu ostatnich dwóch tygodniu najczęściej w Shakeomacie klienci trafiali na:

  • sok pomarańczowy Vital Fresh 1l,
  • płyn do płukania Eden,
  • pizza mrożona Giuseppe 4 sery,
  • zupy z biedronkowej fabryki zup,
  • majonez Winiary Dekoracyjny 500 ml,
  • makaron Szlachecki krajanka 5 jaj,
  • ser zółty plastry Królewski 135 g,
  • papier toaletowy Queen Komfort 10 rolek,
  • bombonierka Baryłki Classic Wedel 200g,
  • chrupki Moster Munch Mix 75g. 

Wszystkie z tych produktów były dostępne dzięki "szejkowaniu" nawet o połowę taniej.​


Foto: mat. prasowe

Reklama