Biedronka w maju 2022 roku oddała w ręce klientów sieci nową aplikację dającą dostęp do elektronicznej karty Moja Biedronka. Już po czterech miesiącach aplikacja zgromadziła cztery miliony użytkowników, a ich liczba wciąż rosła. Obecnie mowa już o 7 mln klientów sieci, którzy korzystają z apki Biedronki. Co kryje się za sukcesem tego rozwiązania?
W nowej aplikacji Moja Biedronka dyskonter wprowadził narzędzie o nazwie Shakeomat, który umożliwia losowanie jednej personalizowanej zniżki każdego dnia. Dwa tygodnie temu sieć podwoiła Shakeomat. Jak pokazują pierwsze podsumowania dyskontera, wprowadzenie podwójnego Shakeomatu okazało się sukcesem.
Podwójny Shakeomat w Biedronce
Do niedawna dzięki możliwości używania w aplikacji Biedronki dwóch narzędzi, Shakeomatu oraz oferty Just For You, każdego tygodnia sieć Biedronka oferowała klientom produkty tańsze o około 91 mln zł w porównaniu z cenami regularnymi.
Od dwóch tygodni skala promocji wzrosła do ponad 107 mln zł w każdym tygodniu. Stało się to możliwe dzięki wprowadzeniu drugiego Shakeomatu każdego dnia dla wszystkich klientów posiadających aplikację Biedronki.
Shakeomat Biedronka co można wygrać?
Shakeomat to funkcja w aplikacji Biedronka, która pojawiła się w niej w maju 2022 roku. Użytkownicy mogą dzięki niej każdego wylosować dla siebie indywidualny rabat na wybrany produkt.
Aby skorzystać z Shakeomatu Biedronka wystarczy wejść w aplikację i na głównym ekranie wybrać ikonę z Shakeomatem. Następnie należy potrząsnąć telefonem. Po tym ujrzymy dedykowaną ofertę promocyjną.
Co można wygrać w Shakeomacie Biedronki? Każdego dnia Shakeomat może pokazać nam inny rabat na zupełnie inny produkt. Są to personalizowane produkty, a więc takie, które relatywnie często znajdowały się w koszyku klienta. Biedronka analizuje w tym celu historię zakupów właściciela karty Moja Biedronka. Jakie nagrody najczęściej wypadają w Shakeomacie Biedronki?
Shakeomat Biedronka nagrody
Biedronka podzieliła się danymi dotyczącymi najczęściej "szejkowanych" produktów w aplikacji. W ciągu ostatnich dwóch tygodniu najczęściej w Shakeomacie klienci trafiali na:
- sok pomarańczowy Vital Fresh 1l,
- płyn do płukania Eden,
- pizza mrożona Giuseppe 4 sery,
- zupy z biedronkowej fabryki zup,
- majonez Winiary Dekoracyjny 500 ml,
- makaron Szlachecki krajanka 5 jaj,
- ser zółty plastry Królewski 135 g,
- papier toaletowy Queen Komfort 10 rolek,
- bombonierka Baryłki Classic Wedel 200g,
- chrupki Moster Munch Mix 75g.
Wszystkie z tych produktów były dostępne dzięki "szejkowaniu" nawet o połowę taniej.
Foto: mat. prasowe