Burgery Tedego to nowość w ofercie restauracji Wege Gang. Nazwy kanapek nawiązują do nowej płyty warszawskiego rapera.
Operator wirtualnych restauracji Rebel Tang ogłosił wprowadzenie nowych burgerów, które promują płytę Tedego zatytułowaną "Hajp Hajs Hejt". Wszystkie propozycje od należącej do Rebel Tang marki są wegetariańskie.
Burgery Tedego
Trzy nowe burgery w ofercie Wege Gang powstały w ramach kolaboracji warszawskiego rapera Tedego z marką. Ich nazwy nawiązują do tytułu najnowszej płyty rapera. W ofercie znajdziemy trzy wegetariańskie propozycje:
- HAJP to wyhajpowany burger z kimchi, kawałkami świeżego mango, sos sweet-chilli, kotlet WTF od Vege Concept, sałata karbowana, sos Aioli, wszystko zamknięte w pszennej bułce z sezamem.
- HAJS to szczerozłota bułka, krem truflowy, rukola, pomidor, złota cebulka, kotlet WTF od Vege Concept, sos BBQ.
- HEJT to podwójne HHHalapenio, pikantny sos Sambal Oelek, kotlet WTF od Vege Concept, sos Aioli, świeży pomidor, sałata karbowana, czerwona cebulka, nachosy, sos BBQ i pszenna bułka z sezamem.
Jak zamówić burgera Tedego?
Burgery Tedego będą dostępne w ofercie wirtualnej restauracji Wege Gang od 1 marca 2023 roku dla klientów z Warszawy i Wrocławia oraz od 6 marca dla mieszkańców Krakowa, Poznania, Szczecina, Trójmiasta i Katowic. Jak zamówić burgery Tedego?
Zamówienie na burgery Tedego można złożyć za pośrednictwem aplikacji Glovo, Uber Eats i Bolt Food. Wystarczy wyszukać w aplikacji restaurację Wege Gang i złożyć zamówienie.
Ile kosztują burgery Tedego?
Burgery Tedego będą występowały w trzech różnych wersjach. Ich cena nie jest jeszcze znana. Jednak patrząc na ceny w restauracji Wege Gang, możemy domyślać się, że za burgera Tedego zapłacimy około 33 zł, natomiast w zestawie z nachos oraz napojem cena może wynieść około 48-49 zł.
Dedykowane burgery promujące nowy album Tedego są częścią strategii marketingowej Rebel Tang, która ma na celu przyciągnięcie uwagi klientów do oferty Wege Gang, a także promocję bezmięsnych wersji burgerów.
Kolejna taka współpraca
Rebel Tang to firma food-tech, która umożliwia tworzenie wirtualnych restauracji i prowadzenie ich w formie dostaw do klienta. Firma oferuje lekki model współpracy z każdą kuchnią w Polsce, zapewniając technologię, szkolenia, a także marketing i promocje, które pomagają napędzać popyt i zwiększać zyski dla biznesu.
Tede nie jest pierwszą znaną młodszym odbiorcom postacią, z którą współpracy podjął się Rebel Tang. W ubiegłym roku swoją działalność rozpoczęła wirtualna restauracja Blow Burgers, którą promował, znany jako Blowek, influencer Karol Gązwa.
Jak podaje Rebel Tang, po pierwszych kilku miesiącach działalności, koncept Blow Burgers wygenerował dziesięć tysięcy zamówień i ponad miliona złotych przychodów dla restauratorów.
Czy podobnego sukcesu możemy spodziewać się w przypadku burgerów Tedego? Współpraca z raperem jest zupełnie inna i nie wiadomo na ten moment, jak długo burgery Hajp, Hajs i Hejt będą dostępne w ofercie Wege Gangu. Faktem jest natomiast, że Tede jest znaną na polskiej scenie postacią, a jego kawałki zbierają milionowe wyświetlenia na YouTube.
Foto: Rebel Tang