Pepsi w najnowszej kampanii pod hasłem "Psst! Czas na film" przypomina konsumentom, że wyjątkowe chwile powinny być celebrowane w komfortowych warunkach – bez zakłóceń, które psują atmosferę i wywołują niepotrzebne poruszenie.
Marka wykorzystała w działaniach komunikacyjnych charakterystyczny element graficzny w postaci ręki Potwora, która sięga po dwie puszki Pepsi. Ta pojawiła się nawet na dachu hotelu Marriott w centrum Warszawy.
Nowa kampania marketingowa Pepsi
W materiałach video promujących kampanię Pepsi w TV oraz online zastosowano charakterystyczny element graficzny w postaci ręki Potwora, która sięga po dwie puszki Pepsi. Animację "łapy" wykorzystano także w unikalnym formacie OOH 3D, który trafił na dach hotelu Marriott w centrum Warszawy.
Interaktywna kampania w sali kinowej
Realizowana od początku stycznia kampania marki została wzbogacona o lokalną część, opartą o nietypowy event w jednej z sal kinowych Cinema City Galeria Północna w Warszawie. W trakcie spotu stylizowanego na zwiastun filmowy, na widowni rozległ się dźwięk telefonu, co wywołało natychmiastową reakcję na ekranie.
Do sprawcy zamieszania przemówił główny bohater zwiastuna, który przerwał film i postanowił osobiście rozwiązać sprawę. Celem akcji było przypomnienie uczestnikom wydarzenia, że widzowie muszą przestrzegać pewnych zasad, aby seans przebiegł bez zakłóceń.
Pepsi zaprosiło do współpracy grono influencerów, które podzieliło się relacją z eventu w swoich mediach społecznościowych. Wśród nich znaleźli się m.in.: Maciej Musiał, Karolina Gilon, Naruciak, Mikołaj „Tyszka” Tyszkiewicz, Ula Grotyńska, Jan Nowakowski, czy Kaja i Janusz z kanału jakbyniepaczec.
Marka łączy digital ze światem offline
Połączenie doświadczenia digitalowego z aktywacją w świecie rzeczywistym (przełamanie bariery ekranu kinowego i "kontakt" Potwora z widownią) podkreśla hasło przewodnie, jakim jest: "Psst! Czas na film z Pepsi".
Prowadzone działania marki o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała reklama telewizyjna. Zostały uruchomione także zasięgowe działania online, które potrwają 10 tygodni (od października do grudnia 2022 roku) na kluczowych platformach.
Aktywności marki to również współpraca z Influencerami – m.in Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka.
Foto: mat. prasowe