BNP Paribas wchodzi w kooperację z Żabką. Klienci otworzą konto przy okazji zakupów

BNP Paribas wchodzi w kooperację z Żabką. Klienci otworzą konto przy okazji zakupów

To pierwsza na polskim rynku współpraca sieci handlowej i banku na tak dużą skalę. Współpraca pomiędzy BNP Paribas, Żabką oraz Mastercard potrwa przez rok. Na czym będzie polegała?

W ramach kooperacji z Żabką i Mastercard, bank BNP Paribas chce dotrzeć do klientów z nowoczesną i dopasową ofertą. Roczna kampania przebiegnie pod hasłem "Jesteś wygrywem". Klienci, którzy wezmą udział w promocji i otworzą konto z kartą MAstercard, dostaną e-voucher o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach Żabka.

W sklepie Żabka otworzymy już nawet konto

"To pierwsza na polskim rynku współpraca banku i sieci handlowej na tak dużą skalę. Bezprecedensowe są również możliwości, jakie wspólnie zaoferujemy" – mówi Tomasz Dymowski, Tribe Leader Omnichannel for Retail w Banku BNP Paribas. Dokładnie mowa o możliwości otwarcia nowego konta bankowego w... Żabce przy okazji codziennych zakupów.

O tym, że Żabka stawia na komplementarne usługi wiemy nie od dzisiaj. Detalista m.in. stale rozszerza wachlarz usług prepaid, oferuje subskrypcję na kawę, a swego czasu zamontował Paczkomaty InPost w wybranych placówkach. Do sporej liczby usług dołączyła właśnie zupełna nowość. Klienci sklepów Żabka otworzą w sklepie konto bankowe.

Współpraca BNP Paribas z Żabką i Mastercard

Kooperacja pomiędzy bankiem i siecią handlową potrwa rok. W tym czasie w kanałach komunikacyjnych sieci Żabka będą pojawiać się komunikaty o wspólnej akcji z bankiem, m.in. plakaty ze specjalnym kodem QR ułatwiającym ściągnięcie aplikacji GOmobile i założenie konta w ramach promocji "Jesteś wygrywem".

Po otwarciu konta z kartą Mastercard oraz spełnieniu warunków promocji klient otrzyma e-vouchery o łącznej wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach Żabka. Rozpoczęciu współpracy towarzyszy również loteria, w której łączna pula nagród to ponad 1 500 000 złotych.

(...) każda osoba może wejść do sklepu Żabka  wyłącznie ze swoim smartfonem i wyjść z niego jako Klient Banku BNP Paribas, ciesząc się całą gamą dodatkowych benefitów. Nie musi chodzić do placówki, szukać rozwiązań w Internecie, ani czekać na kuriera z umową.

Tomasz Dymowski, Tribe Leader Omnichannel for Retail w Banku BNP Paribas

Warunki promocji Żabki i BNP Paribas

Poza standardową ofertą przypisaną do Konta, czyli bezpłatnemu otwarciu i prowadzeniu konta, bezpłatnym przelewom oraz wypłatom z bankomatów Banku BNP Paribas i sieci Planet Cash, obowiązują też specjalne, promocyjne warunki oferowane przez bank. To brak opłat za użytkowanie karty mobilnej lub zwykłej (przez 12 miesięcy od jej wydania).

Dodatkowo, każdy klient, który założy Konto Otwarte na Ciebie, z kartą płatniczą Mastercard, w aplikacji GOmobile oraz aktywuje kartę i zapewni wpływ min. 1 000 zł, otrzyma e-vouchery o łącznej wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach Żabka.

Aktywacja konta oraz karty odbywa się online, a korzystanie z karty mobilnej (płacenie za pomocą smartfona lub smartwatcha) jest możliwe tuż po otwarciu konta.

Loteria BNP Paribas i Żabki

Jak zaznacza Tomasz Dymowski z BNP Paribas, firma liczy nie tylko na zapoznanie szerszego grona klientów z ofertą, ale również szeroką promocję płacenia kartą (szczególnie wirtualną, bez konieczności wyrabiania plastikowej), smartfonem czy smartwatchem.

Stąd też rozpoczęciu współpracy towarzyszy również loteria, w której łączna pula nagród to ponad 1 500 000 złotych. Klienci używający karty (mobilnej lub standardowej) w sklepach sieci Żabka oraz sklepach Żabka Nano wezmę udział w loterii, w której można wygrać e-vouchery na zakupy w sklepach Żabka lub nagrody pieniężne.

Codziennie można wygrać e-vouchery o łącznej wartości 500 zł. Nagrody pieniężne przyznawane są co tydzień - 5 000 zł, co miesiąc - 50 000 zł, a na koniec nawet 500 000 zł.

Każda transakcja kartą płatniczą na kwotę co najmniej 10 złotych w sklepie Żabka lub Żabka Nano to dziesięć losów na loterii, każda inna transakcja – jeden los. Loteria potrwa 12 miesięcy.


Foto: wiadomoscispozywcze.pl

Reklama