Wedel rozpoczyna nową kampanię dla swojej marki Ptasie Mleczko®. Producent podkreśla w niej wartość wspólnych chwil z rodziną i znajomymi, które po otwarciu pudełka pianek Ptasie Mleczko® uniosą się "dwa pięterka wyżej".
Tegoroczna kampania marki Ptasie Mleczko® "Wspólne chwile dwa pięterka wyżej", to opowieść o emocjach i relacjach międzyludzkich. Ptasie Mleczko® Waniliowe, flagowy produkt marki, pojawi się w reklamie telewizyjnej, działaniach digital i PR.
Nowa kampania marki Ptasie Mleczko®
Komunikacja najnowszej kampanii marki utrzymana jest w radosnym, pogodnym i zarazem optymistycznym nastroju. Wyróżniającym elementem spotu jest muzyka. Utwór "Cheek to Cheek", obecnie już kojarzony przez konsumentów z marką Ptasie Mleczko®, został użyty po raz pierwszy w reklamie marki już 10 lat temu.
Aktualnie utwór został unowocześniony, nadając komunikacji jeszcze większej lekkości. W rytym piosenki tańczy utalentowana polska baletnica – Hanna Jankowska-Sech, którą podziwiać można na największych scenach w Polsce. W spocie nawiązuje ona swoim tańcem do wyjątkowej delikatności i lekkości pianek.
Czas z rodziną i znajomymi
Głównym motywem nowej kampanii marki Ptasie Mleczko® jest czas z rodziną i znajomymi przeniesiony w zupełnie nowy, wyższy wymiar. Szeroko zasięgowe działania marketingowe będzie można zobaczyć pod hasłem "Wspólne chwile dwa pięterka wyżej".
Kampania marki Ptasie Mleczko® "Wspólne chwile dwa pięterka wyżej" dostępna jest w telewizji, na kanałach VOD oraz w social mediach.
Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiedzialne są za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a komunikację Public Relations – Walk PR. Spot został wyprodukowany przez studio Lemon Film w reżyserii Marcina Dubińca.
Foto: mat. prasowe