Marka restauracyjna Subway® zakończyła kolejny rekordowy rok. Firma przekroczyła globalne prognozy sprzedaży osiągając 9,2% wzrost względem 2021 roku i niemal 30% wzrost w porównaniu do pandemicznego 2020 roku.
Kluczowymi czynnikami pozytywnego tempa sprzedaży było wprowadzanie nowych produktów oraz rozwój w kanałach cyfrowych i nietradycyjnych. Sprzedaż cyfrowa Subway® wzrosła w tym czasie na dwucyfrowym poziomie w porównaniu do 2021 roku i potroiła się względem 2019 roku.
"Subway odzyskuje dumę"
2022 rok był drugim z rzędu, w którym sieć Subway® notowała rekordowe wyniki sprzedaży. "Możemy śmiało powiedzieć, że Subway odzyskuje dumę" – powiedział John Chidsey, dyrektor generalny Subway i dodał, że w każdym regionie marka jest przygotowana pod "kolejny rok strategicznego i rentownego wzrostu".
Subway® w dalszym ciągu skupia się na poprawie doświadczeń gości. Firma w 2022 roku wprowadziła w Stanach Zjednoczonych zupełnie nowe menu z autorskimi kanapkami zamawianymi według nazwy i numeru, co przyśpieszyło pozytywne tempo sprzedaży marki.
Subway® w czasie transformacji
Ponadto Subway® odświeżył swój program cateringowy, podniósł poziom obsługi cyfrowej i rozszerzył wdrażanie nietradycyjnych platform, w tym Subway Grab & Go i inteligentnych lodówek Subway. Sieć kontynuowała również inwestycje w unowocześnianie swojego wizerunku. Prawie 8500 lokalizacji w Ameryce Północnej oferuje teraz gościom bardziej współczesne, zachęcające otoczenie.
Na innych rynkach na całym świecie firma Subway® również wprowadziła innowacje i rozwinęła swoje menu, np. wprowadzając wersję Eat Fresh ® Refresh w Kanadzie oraz testując nowe składniki i pożądane pozycje menu w kluczowych regionach na całym świecie.
W 2023 roku Subway® skupi się na inteligentnym rozwoju
W 2023 roku Subway® skoncentruje się na strategicznym rozwoju marki, aby zwiększyć rentowność franczyzobiorców i chronić pozycję marki na rynku.
Kluczem do osiągnięcia inteligentnego wzrostu jest zapewnienie, że wszystkie restauracje w całym systemie mają odpowiednią lokalizację, format i wizerunek oraz są obsługiwane przez właściwych franczyzobiorców, którzy mają zasoby i pasję, aby uczestniczyć w procesie transformacji marki. Obejmuje to plany przebudowy dodatkowych 3600 lokalizacji w Ameryce Północnej w tym roku.
Na arenie międzynarodowej, opierając się na ponad 5300 przyszłych zobowiązaniach restauracyjnych wynikających z ostatnich umów masterfranczyzowych i umów deweloperskich, Subway® nadal koncentruje się na współpracy z silnymi, ugruntowanymi operatorami posiadającymi specjalistyczną wiedzę na rynku i strategicznym rozszerzaniu swojego zasięgu na całym świecie.
Marka Subway® jest obecna w ponad 100 krajach na świecie, gdzie zlokalizowane jest niemal 37 tys. lokali. Restauracje Subway są własnością i są obsługiwane przez franczyzobiorców Subway
Foto: mat. prasowe