W sklepach sieciowych w całej Polsce stanęły walentynkowe ekspozycje firmy Henkell Freixenet Polska. To propozycje win szczególnie polecanych na dzień zakochanych. „Są zarówno idealnym prezentem, jak i dopełnieniem romantycznej kolacji” – mówią przedstawiciele firmy.
„Zakochane” butelki
Butelki z dedykowanej walentynkom edycji win Henkell Freixenet Polska – Mionetto i Freixenet – są ozdobione zawieszkami w kształcie serca. Umieszczono na nich specjalne dedykacje i ustawiano na nietypowych ekspozycjach, tzw. „gigantach” sercowych.
Wyrażenie uczuć bywa trudne, dlatego proponujemy naszym konsumentom gotowe rozwiązania. Do wyboru jest kilka haseł: „Z uśmiechem od serca”, „Serce ty moje”, „Toast za miłość” czy „Jesteś serca biciem”. Wina, które rekomendujemy, są zarówno idealnym prezentem dla ukochanej osoby, jak i doskonałym dopełnieniem walentynkowego menu. Tego dnia mamy do czynienia z prawdziwym zakupowym szaleństwem. Często prezenty kupowane są w ostatniej chwili. My proponujemy naszym klientom już wyselekcjonowane produkty, nie muszą zatem tracić czasu na przeglądanie niezliczonej liczby sklepowych półek
Szeroki wybór
Walentynkowe zawieszki umieszczono na kilkunastu rodzajach win z portoflio Henkell Freixenet Polska – m.in. na winach spokojnych Freixenet: Italian Rose, Pinot Grigio, Chianti oraz na kolekcji premium win musujących Freixenet: Freixenet Prosecco oraz Freixenet Italian Rose. Życzenia znalazły się także na butelkach Mionetto Prosecco – ulubionego prosecco Polaków .
Planując walentynkowe menu i szukając odpowiedniego wina, pamiętajmy o jednej zasadzie: tego dnia unikajmy win ciężkich, z wysoką zawartością tanin. Wybierajmy wina lekkie, takie, które wprowadzą nas w dobry nastrój i pozwolą miło spędzić czas. Dość popularnym daniem tego dnia jest na przykład sushi. Nieocenione jest wtedy wino musujące. Zaopatrzmy się w butelkę dobrego, włoskiego prosecco czy hiszpańskiej cavy. To zawsze dobre rozwiązanie w walentynki. Z kolei talerz truskawek i słodkie wino musujące - asti, będą doskonałym deserem
Mottem przewodnim firmy Henkell Freixenet Polska od lat jest hasło: „Celebrate life!”. Jak mówią przedstawiciele firmy, warto doceniać codzienność.
Każdy dzień może być chociażby okazją, aby wyrazić uczucia! Staramy się pomagać naszym konsumentom w celebrowaniu najdrobniejszych momentów życia. A ulubione wino nadaje się do tego najlepiej.
Walentynkowe ekspozycje firmy Henkell Freixenet Polska gościć będą w sklepach aż do drugiej połowy marca.
fot. materiały prasowe