Henkell Freixenet Polska stawia w sklepach walentynkowe ekspozycje

Henkell Freixenet Polska stawia w sklepach walentynkowe ekspozycje

W sklepach sieciowych w całej Polsce stanęły walentynkowe ekspozycje firmy Henkell Freixenet Polska. To propozycje win szczególnie polecanych na dzień zakochanych. „Są zarówno idealnym  prezentem, jak i dopełnieniem romantycznej kolacji” – mówią przedstawiciele firmy. 

„Zakochane” butelki

Butelki z dedykowanej walentynkom edycji win Henkell Freixenet Polska – Mionetto i Freixenet – są ozdobione zawieszkami w kształcie serca. Umieszczono na nich specjalne dedykacje i ustawiano na nietypowych ekspozycjach, tzw. „gigantach” sercowych.

Wyrażenie uczuć bywa trudne, dlatego proponujemy naszym konsumentom gotowe rozwiązania. Do wyboru jest kilka haseł: „Z uśmiechem od serca”, „Serce ty moje”, „Toast za miłość” czy „Jesteś serca biciem”. Wina, które rekomendujemy, są zarówno idealnym prezentem dla ukochanej osoby, jak i doskonałym dopełnieniem walentynkowego menu. Tego dnia mamy do czynienia z prawdziwym zakupowym szaleństwem. Często prezenty kupowane są w ostatniej chwili. My proponujemy naszym klientom już wyselekcjonowane produkty, nie muszą zatem tracić czasu na przeglądanie niezliczonej liczby sklepowych półek

Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Krajowego Trade Marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska

Szeroki wybór

Walentynkowe zawieszki umieszczono na kilkunastu rodzajach win z portoflio Henkell Freixenet Polska – m.in. na winach spokojnych Freixenet: Italian Rose, Pinot Grigio, Chianti oraz na kolekcji premium win musujących Freixenet: Freixenet Prosecco oraz Freixenet Italian Rose. Życzenia znalazły się także na butelkach Mionetto Prosecco – ulubionego prosecco Polaków . 

Planując walentynkowe menu i szukając odpowiedniego wina, pamiętajmy o jednej zasadzie: tego dnia unikajmy win ciężkich, z wysoką zawartością tanin. Wybierajmy wina lekkie, takie, które wprowadzą nas w dobry nastrój i pozwolą miło spędzić czas. Dość popularnym daniem tego dnia jest na przykład sushi. Nieocenione jest wtedy wino musujące. Zaopatrzmy się w butelkę dobrego, włoskiego  prosecco czy hiszpańskiej cavy. To zawsze dobre rozwiązanie w walentynki. Z kolei talerz truskawek i słodkie wino musujące -  asti, będą doskonałym deserem

Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska

Mottem przewodnim firmy Henkell Freixenet Polska od lat jest hasło: „Celebrate life!”. Jak mówią przedstawiciele firmy, warto doceniać codzienność.

Każdy dzień może być chociażby okazją, aby wyrazić uczucia! Staramy się pomagać naszym konsumentom w celebrowaniu najdrobniejszych momentów życia. A ulubione wino nadaje się do tego najlepiej.

Anna Pawłowska-Kruzińska

Walentynkowe ekspozycje firmy Henkell Freixenet Polska gościć będą w sklepach aż do drugiej połowy marca.
 


fot. materiały prasowe

Reklama