Lidl promuje Ryneczek Lidla. Dyskonter ruszył z nową kampanią z Krystyną Czubówną

Lidl promuje Ryneczek Lidla. Dyskonter ruszył z nową kampanią z Krystyną Czubówną

Lidl kontynuuje kampanię promującą świeżą ofertę Ryneczku Lidla. Dyskonter przygotował specjalne spoty. W jednym z nich lektorką jest Krystyna Czubówna, znana z wielu filmów przyrodniczych.

Nowa odsłona kampanii Ryneczku Lidla została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu, nośnikach outdoorowych oraz mediach społecznościowych. Sieć przekonuje w niej, że dostawy warzyw i owoców są realizowane codziennie, a oferta zmienia się wraz z porami roku.

Nowa kampania Lidla z Krystyną Czubówną

Dwa nowe spoty telewizyjne są kolejną odsłoną kampanii promującej Ryneczek Lidla. Sieć tym razem zwraca uwagę na ogromny wybór świeżych warzyw i owoców, które każdego dnia dostarczane są do sklepów Lidl Polska. Dodatkowo sieć podkreśla, że asortyment Ryneczku Lidla zmienia się wraz z porami roku, więc każdego dnia klienci mogą znaleźć to, czego potrzebują.

O tym wszystkim opowiada w  jednym ze spotów telewizyjnych Krystyna Czubówna:

Stan dostępnych warzyw i owoców na Ryneczku Lidla jest także monitorowany przez pracowników. Gdy ich jakość nie spełnia wysokich wymagań oraz oczekiwań konsumenckich, artykuł jest zabierany z sali sprzedaży.

Współpracując z siecią Lidl Polska od wielu lat, stawiamy przede wszystkim na wysoką jakość i  świeżość naszych jabłek. Aby klienci sieci mogli cieszyć się soczystymi i pełnymi smaku owocami, zapewniamy codzienne dostawy świeżych jabłek oraz dbamy o warunki przechowywania i  transportu produktów, spełniające najwyższe kryteria.

Hubert Woźniak, prezes Organizacji Producentów Owoców Rajpol

Ponadto dzięki gęstej sieci centrów dystrybucji Lidl Polska, dostawy mogą być realizowane szybko – świeże produkty pojawiają się w sklepach każdego dnia. 

Promocje na owoce i warzywa w Lidlu 2023

Kampanii towarzyszą także atrakcyjne promocje cenowe, którymi objęte są warzywa i owoce.

Na przykład od poniedziałku 6 lutego do środy 8 lutego wszystkie kiwi oferowane będę do 61% taniej – np. kiwi kupimy już za 0,69 zł/ 1 szt. (zamiast 1,79 zł – 61% taniej), kiwi gold oraz BIO kiwi gold za 1,79 zł/ 1 szt. ( zamiast 2,99 zł – 40% taniej), a kilogramowe opakowanie kiwi oferowane będzie 40% taniej – 5,99 zł/ 1 kg/ 1 opak. (zamiast 9,99 zł).

W niższych cenach dostępne będzie też winogrono różowe Red Globe 10,89 zł/ 1 kg (zamiast 15,99 zł – 31% taniej) oraz mandarynki 5,99 zł/ 1 kg (zamiast 8,99 zł – 33% taniej).


Foto: mat. prasowe

Reklama