Lidl kontynuuje kampanię promującą świeżą ofertę Ryneczku Lidla. Dyskonter przygotował specjalne spoty. W jednym z nich lektorką jest Krystyna Czubówna, znana z wielu filmów przyrodniczych.
Nowa odsłona kampanii Ryneczku Lidla została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu, nośnikach outdoorowych oraz mediach społecznościowych. Sieć przekonuje w niej, że dostawy warzyw i owoców są realizowane codziennie, a oferta zmienia się wraz z porami roku.
Nowa kampania Lidla z Krystyną Czubówną
Dwa nowe spoty telewizyjne są kolejną odsłoną kampanii promującej Ryneczek Lidla. Sieć tym razem zwraca uwagę na ogromny wybór świeżych warzyw i owoców, które każdego dnia dostarczane są do sklepów Lidl Polska. Dodatkowo sieć podkreśla, że asortyment Ryneczku Lidla zmienia się wraz z porami roku, więc każdego dnia klienci mogą znaleźć to, czego potrzebują.
O tym wszystkim opowiada w jednym ze spotów telewizyjnych Krystyna Czubówna:
Stan dostępnych warzyw i owoców na Ryneczku Lidla jest także monitorowany przez pracowników. Gdy ich jakość nie spełnia wysokich wymagań oraz oczekiwań konsumenckich, artykuł jest zabierany z sali sprzedaży.
Ponadto dzięki gęstej sieci centrów dystrybucji Lidl Polska, dostawy mogą być realizowane szybko – świeże produkty pojawiają się w sklepach każdego dnia.
Promocje na owoce i warzywa w Lidlu 2023
Kampanii towarzyszą także atrakcyjne promocje cenowe, którymi objęte są warzywa i owoce.
Na przykład od poniedziałku 6 lutego do środy 8 lutego wszystkie kiwi oferowane będę do 61% taniej – np. kiwi kupimy już za 0,69 zł/ 1 szt. (zamiast 1,79 zł – 61% taniej), kiwi gold oraz BIO kiwi gold za 1,79 zł/ 1 szt. ( zamiast 2,99 zł – 40% taniej), a kilogramowe opakowanie kiwi oferowane będzie 40% taniej – 5,99 zł/ 1 kg/ 1 opak. (zamiast 9,99 zł).
W niższych cenach dostępne będzie też winogrono różowe Red Globe 10,89 zł/ 1 kg (zamiast 15,99 zł – 31% taniej) oraz mandarynki 5,99 zł/ 1 kg (zamiast 8,99 zł – 33% taniej).
Foto: mat. prasowe