Marka Snickers startuje z nową kampanią. Pojawi się na 700 nośnikach outdoorowych

Marka Snickers startuje z nową kampanią. Pojawi się na 700 nośnikach outdoorowych

Z początkiem lutego ruszyła ogólnopolska kampania marki Snickers®, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników  w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach. 

Kampania skierowana do fanów zimowych sportów i nie tylko

Pomimo kapryśnej aury sporty zimowe wciąż biją rekordy popularności. Podczas zaledwie godzinnej jazdy na nartach lub snowboardzie można spalić sporo kalorii. Warto więc mieć przy sobie smakowitą, energetyczną przekąskę.

O tym, że podczas szaleństw na stoku "głodny nie jesteś sobą", a nawet zimą w mieście lepiej "ogarnia się" i "nadąża" ze Snickers®, przypomina 700 nośników outdoorowych, rozmieszczonych w największych miastach oraz znanych miejscowościach górskich min. w Zakopanem, Szczyrku czy Krynicy.

Trzy dedykowane hasła reklamowe

Kultowy baton chce towarzyszyć nam wszędzie tam, gdzie dawka energii jest ważna – gdy zjeżdżasz, pędzisz przez miasto, czy jedziesz na ferie. Formaty OOH  w ramach zimowej kampanii można zobaczyć na stokach narciarskich, przystankach autobusowych (również z niestandardową wersją z lustrami), przy drogach czy w galeriach handlowych.

Kampanii towarzyszą trzy dedykowane hasła:

  • "Głodny nie jesteś sobą" w górach,
  • "Nie nadążasz? Zjedz Snickers®!" w aglomeracjach miejskich,
  • "Nie ogarniasz? Zjedz Snickers®!" w aglomeracjach miejskich.

Snickers® wspiera ratowników górskich

Marka Snickers® docenia wkład ratowników górskich, którzy z poświęceniem dbają o zdrowie i życie wielbicieli gór. Aby choć trochę wesprzeć ich w codziennej pracy, wymagającej zaangażowania, doświadczenia, ale i energii, podarowała im porcję kultowych batonów. Wszystko po to, aby w szczycie zimowego sezonu ratownicy górscy nie byli głodni i zawsze byli sobą.

Kreacje graficzne zimowej kampanii Snickers stworzył Brandcomm, za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR realizuje agencja Garden of Words.


Foto: mat. prasowe

Reklama