Alina Wojna przez ostatnie trzy lata odpowiadała za strategię marketingową spółki. Właśnie została powołana do zarządu Krajowego Integratora Płatności S.A. – właściciela Tpay.
Jako Vice President, Growth & Transformation Alina Wojna odpowiedzialna jest za współtworzenie strategii organizacji, definiowanie kluczowych procesów oraz kreowanie standardów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Tpay nie zwalnia tempa
Operator płatności Tpay jest w fazie dynamicznego rozwoju. W ciągu ostatnich dwóch lat liczba pracowników spółki wzrosła aż o 180%. W tym czasie firma zanotowała również wzrost zarejestrowanych sprzedawców – o 77%, stając się jednym z najpopularniejszych operatorów płatności online.
Doświadczenie i talenty Aliny Wojny wpisują się w aktualną potrzebę zwiększenia w Tpay efektywności zarządzania procesami w kluczowych obszarach, a także tworzenia krótko- i długoterminowej strategii dalszego rozwoju.
Kim jest Alina Wojna, nowa Vice President właściciela Tpay?
Alina Wojna od 2019 r. obejmowała w Tpay stanowisko Head of Marketing, odpowiadając za strategię marketingową oraz kompleksowe zarządzanie komunikacją marketingową i produktową marki, a także wdrażając efektywne metody osiągania celów. W przeszłości pełniła funkcję Chief Marketing Officer w platformie marketplace Arena.pl, gdzie kierowała kompleksowymi działaniami strategicznymi i komunikacyjnymi marki oraz kampaniami i aktywnościami wspierającymi rozwój produktu.
Wcześniej, przez 7 lat, m.in. jako Account Director w międzynarodowej agencji Saatchi & Saatchi IS zajmowała się współpracą z globalnymi klientami (Merck czy GlaxoSmithKline) w obszarze digital i e-commerce oraz budowaniem platform marketplace m.in. dla marki Selgros. Alina Wojna związana była również Globalnym Centrum Kompetencyjnym GSK Tech Poznań (IT) i Apptension (software house). Dwukrotnie pełniła też funkcję mentorki podczas Poznań Mentoring Walk. Miłośniczka lean management.
Ostatnie lata dla marki Tpay wiążą się z rozwojem struktur i skalowaniem działalności. Kamieniem milowym w działalności było rozpoczęcie strategicznego partnerstwa z Bankiem Pekao, którego Tpay, jako doświadczony operator płatności, wprowadza do branży e-commerce.
Foto: Alina Wojna (mat. prasowe)