Trudne czasy dla sektora FMCG? Seria bezpłatnych webinarów o marketingu

Trudne czasy dla sektora FMCG? Seria bezpłatnych webinarów o marketingu

Czy istnieją sposoby na to, aby wyjść z kryzysu silniejszym? Jak budować przewagi konkurencyjne w małych i średnich przedsiębiorstwach? Odpowiedzią może być skuteczna i dobrze przemyślana komunikacja marki. O tym, jak ją zaplanować i przeprowadzić opowiedzą eksperci marketingu w cyklu bezpłatnych webinarów pt. "Dołącz do spotkania". Pierwsze spotkanie online dotyczące strategii odbędzie się już 7 lutego.

Rok 2022 nie był łaskawy dla branży FMCG. Niestabilna sytuacja na rynku, napięcia związane ze skutkami pandemii, agresja Rosji na Ukrainę – wszystkie te wydarzenia, często tragiczne w skutkach, mają mocny wpływ na funkcjonowanie biznesu. Eksperci przewidują, że przed nami kolejny niełatwy rok.

"Dołącz do spotkania" to merytoryczne i zwięzłe w swojej formie spotkania online dla Brand Managerów, marketingowców, sprzedawców oraz właścicieli i prezesów firm. Cenimy czas naszych odbiorców, dlatego stawiamy na konkrety, a jednocześnie chcemy się podzielić naszym wieloletnim doświadczeniem w komunikacji, strategii i designie, które może okazać się doskonałym remedium na trudny, kryzysowy czas w biznesie

Joanna Adamowska, Business Development Director w 19 Południku

Pierwszy z serii webinarów odbędzie się już 7 lutego o godz. 10:30. Spotkanie pt. "Czas na nowe rozdanie" poprowadzi Radek Grzybowski – Strategy Director i założyciel agencji strategiczno-kreatywnej 19 Południk.  

Zapisy odbywają się pod tym linkiem.

W cyklu "Dołącz do spotkania"

Webinar 1

Czas na nowe rozdanie – jak firmy i ich klienci reagują na utrzymujące się napięcia wokół i co to oznacza dla marki, która chce wyjść z kryzysu silniejsza?

7 lutego 2023, godz. 10:30

prowadzący: Radek Grzybowski – Strategy Director, 19 Południk

  • O trendach rynkowych, zmieniających się postawach oraz nowych segmentach konsumentów.
  • Rekomendacje dotyczące planowania komunikacji oraz istotne zmiany, które powinny zajść na tym polu.

Webinar 2

Jak wyjść poza utarte szlaki, czyli o tym, kiedy warto podjąć współpracę z agencją.

7 marca 2023

prowadząca: Barbara Szatanik – Head of Strategy, 19 Południk

  • Zderzenie punktu widzenia marketera z perspektywą działu sprzedaży.
  • Kiedy warto rozwijać wewnętrzne struktury, a kiedy podjąć kooperację z zewnętrznym ekspertem?
  • Jakie korzyści (i zagrożenia) płyną z obrania każdej z tych ścieżek?

Webinar 3

Metaforycznie rzecz biorąc – dlaczego narracja Twojej marki potrzebuje środków stylistycznych?

4 kwietnia 2023

prowadzący: Maciej Bojda – Senior Creative, 19 Południk

  • Storytellingowa dekonstrukcja wybranych kampanii.
  • Warsztat pracy kreatywnej – jak opowiedzieć o produkcie w ciekawy sposób.

Webinar 4

Czym jest art branding i jak marketing wykorzystuje sztukę?

9 maja 2023

prowadzący: Paweł Mikołajec – Head of Design, 19 Południk

  • Art branding, czyli wykorzystanie sztuki w marketingu.
  • Przykłady oryginalnych kampanii.

19 Południk to agencja strategiczno-kreatywna, która zajmuje się projektowaniem komunikacji wizualnej oraz rozwija marki w obszarze strategii, brandingu i technologii.

Bieżące informacje na temat webinarów znajdują się na stronie www.19poludnik.pl

Reklama