Czy istnieją sposoby na to, aby wyjść z kryzysu silniejszym? Jak budować przewagi konkurencyjne w małych i średnich przedsiębiorstwach? Odpowiedzią może być skuteczna i dobrze przemyślana komunikacja marki. O tym, jak ją zaplanować i przeprowadzić opowiedzą eksperci marketingu w cyklu bezpłatnych webinarów pt. "Dołącz do spotkania". Pierwsze spotkanie online dotyczące strategii odbędzie się już 7 lutego.
Rok 2022 nie był łaskawy dla branży FMCG. Niestabilna sytuacja na rynku, napięcia związane ze skutkami pandemii, agresja Rosji na Ukrainę – wszystkie te wydarzenia, często tragiczne w skutkach, mają mocny wpływ na funkcjonowanie biznesu. Eksperci przewidują, że przed nami kolejny niełatwy rok.
Pierwszy z serii webinarów odbędzie się już 7 lutego o godz. 10:30. Spotkanie pt. "Czas na nowe rozdanie" poprowadzi Radek Grzybowski – Strategy Director i założyciel agencji strategiczno-kreatywnej 19 Południk.
Zapisy odbywają się pod tym linkiem.
W cyklu "Dołącz do spotkania"
Webinar 1
Czas na nowe rozdanie – jak firmy i ich klienci reagują na utrzymujące się napięcia wokół i co to oznacza dla marki, która chce wyjść z kryzysu silniejsza?
7 lutego 2023, godz. 10:30
prowadzący: Radek Grzybowski – Strategy Director, 19 Południk
- O trendach rynkowych, zmieniających się postawach oraz nowych segmentach konsumentów.
- Rekomendacje dotyczące planowania komunikacji oraz istotne zmiany, które powinny zajść na tym polu.
Webinar 2
Jak wyjść poza utarte szlaki, czyli o tym, kiedy warto podjąć współpracę z agencją.
7 marca 2023
prowadząca: Barbara Szatanik – Head of Strategy, 19 Południk
- Zderzenie punktu widzenia marketera z perspektywą działu sprzedaży.
- Kiedy warto rozwijać wewnętrzne struktury, a kiedy podjąć kooperację z zewnętrznym ekspertem?
- Jakie korzyści (i zagrożenia) płyną z obrania każdej z tych ścieżek?
Webinar 3
Metaforycznie rzecz biorąc – dlaczego narracja Twojej marki potrzebuje środków stylistycznych?
4 kwietnia 2023
prowadzący: Maciej Bojda – Senior Creative, 19 Południk
- Storytellingowa dekonstrukcja wybranych kampanii.
- Warsztat pracy kreatywnej – jak opowiedzieć o produkcie w ciekawy sposób.
Webinar 4
Czym jest art branding i jak marketing wykorzystuje sztukę?
9 maja 2023
prowadzący: Paweł Mikołajec – Head of Design, 19 Południk
- Art branding, czyli wykorzystanie sztuki w marketingu.
- Przykłady oryginalnych kampanii.
19 Południk to agencja strategiczno-kreatywna, która zajmuje się projektowaniem komunikacji wizualnej oraz rozwija marki w obszarze strategii, brandingu i technologii.
Bieżące informacje na temat webinarów znajdują się na stronie www.19poludnik.pl