Marka Kozel startuje z konkursem, w którym inspiruje konsumentów do miksowania piwa

Marka Kozel startuje z konkursem, w którym inspiruje konsumentów do miksowania piwa

Należąca do Kompanii Piwowarskiej marka piwna Kozel rozpoczyna konkurs konsumencki. Aktywacja opiera się na tworzeniu autorskich połączeń piw Kozla Ležák i Kozla Černý.

Konkurs jest elementem kampanii "Nazwij go po Cześku", do której zaproszono Czesława Mozila. "Kozel Mix" wystartował 25 stycznia 2023 r. Jak wziąć udział w konkursie?

Konkurs "Kozel Mix"

Żeby wziąć udział w aktywacji wystarczy wejść na stronę konkursu, by w formie wirtualnej zabawy łączyć w różnych proporcjach piwa: Kozel Ležák i Kozel Černý oraz nazwać oryginalnie, z przymrużeniem oka mix "po Cześku".

Tworząc nazwę autorskiej mieszanki można inspirować się nazwami wymyślonymi przez Czesława Mozila, który jest twarzą kampanii "Nazwij po Cześku". Swoją recepturę można odtworzyć w świecie realnym.

"Kozel Mix" inspiruje konsumentów do odkrywania nowych smaków i tworzenia piwa dopasowanego do swoich preferencji. Piwa Kozel Ležák i Kozel Černý doskonale łączą i uzupełniają się walorami. Oryginalność autorskiego napoju podkreśli specjalnie utworzona nazwa. Liczymy na kreatywność i życzymy wiele radości podczas eksperymentowania.

Barbara Baranowska, senior brand manager Kozla w Polsce

Dla autorów najciekawszych mieszanek piw i nazw marka przygotowała 100 zestawów kufli. Konkurs potrwa do 31 marca 2023 r.

Czesław Miłosz twarzą kampanii

Konkurs jest elementem kampanii "Nazwij go po Cześku", do której zaproszono Czesława Mozila. Jej głównym motywem jest scenka obyczajowa ze spotkania Czesława Mozila i kozła Oldy – żywego symbolu piwa Kozel, którego efektem jest sytuacja rodem z czeskiego filmu i… "Huncwoticzek".

Za koncepcję kreatywną, działania digital i wsparcie PR odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Produkcją zajął się dom produkcyjny Moon films, zaplanowaniem i zakupem mediów dom mediowy Zenith.


Foto: mat. prasowe

Reklama