Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko dyrektora e-commerce & Trade Marketingu. Maciej Dulski zastąpił w tej funkcji Pawła Kuźmę. Do jego zadań należy m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych.
Maciej Dulski nowym dyrektorem w MediaMarkt Saturn Polska
Maciej Dulski posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w obszarze digital i e-commerce, które zdobywał w firmach takich jak YOPE, Veepee, Allegro czy Tchibo, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój sprzedaży online, budowanie i wdrożenie sklepów internetowych oraz tworzenie i realizację strategii e-commerce.
Ambitne cele nowego dyrektora
W MediaMarktSaturn będzie odpowiadał za strategię i rozwój e-commerce, budując jednocześnie najlepsze doświadczenia zakupowe użytkowników nowych technologii w tym kanale, a także wzmocni działania marki w obszarze trade marketingu. Jego zadaniem będzie również udział w jednym z największych projektów e-commerce na polskim rynku, jakim jest tworzenie nowej platformy online dla sklepu mediamarkt.pl.
Maciej Dulski studiował Finanse na SGH w Warszawie. Posiada również dyplom MBA Universty of Minnesota - Carlson School of Management.
Foto: Maciej Dulski, dyrektor e-commerce & Trade Marketingu w MediaMarktSaturn Polska (mat. prasowe)