Mintel ogłosił globalne trendy konsumenckie na 2023 rok

Mintel ogłosił globalne trendy konsumenckie na 2023 rok

Globalne trendy konsumenckie to coroczna publikacja agencji badawczej Mintel. Analiza opiera się na obserwacji siedmiu czynników rozwoju trendów, które poparte są danymi konsumenckimi i rynkowymi. 

W publikacji "Global Consmer Trends 2023" Mintel kształtuje obraz globalnych trendów konsumenckich, które będą wpływały na zmiany zachowań konsumenckich w 2023 roku, jak również w kolejnych latach. Które elementy marki powinny uwzględnić w swoich krótko- oraz długookresowych strategiach?

  1. Teraz ja
  2. Władza w rękach ludzi
  3. Wielkie zmęczenie
  4. Globalna lokalność
  5. Świadoma konsumpcja

Teraz ja

Według danych Mintel, aż 64% amerykańskich nastolatków z pokolenia Z ma poczucie, że z powodu pandemii COVID-19 straciło dwa lata swojego życia. Po okresie pandemii, kiedy konsumenci musieli myśleć zbiorowo, ponieważ priorytetem było zdrowie zbiorowe i wspólna odpowiedzialność, nadszedł czas na myślenie o sobie. 

Obecnie mamy do czynienia z rosnącą potrzebą umacniania i celebrowania swojej indywidualności – pisze Mintel. Konsumenci stawiają siebie w centrum uwagi – 44% przedstawicieli pokolenia Z w USA przyznaje, że znalezienie sposobu na celebrowanie
swojej indywidualności jest dla nich dużo ważniejsze teraz niż przed pandemią COVID-19. Marki mogą im w tym pomóc.

Zaloguj się lub utwórz nowe konto.

Zaloguj się
Zarejestruj się
Reklama